1 צפייה בגלריה
דן צבי מיכאלי
דן צבי מיכאלי
דן מיכאלי
עשרות בני משפחה וחברים פתחו הבוקר (ה') בחיפושים אחר דן מיכאלי, תושב רמת גן בן 41, נשוי ואב לשני ילדים בני 8 ו-3, שיצא אתמול מביתו ברחוב עוזיאל בעיר ומאז נעלמו עקבותיו. במשטרה הקימו חפ"ק סמוך למתחם הבורסה, במקביל להתארגנות של מתנדבים שיצאו לסריקות בגוש דן ובאתרים נוספים ברחבי הארץ.
המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפושים: גובהו של מיכאלי 1.82 מטר, גוון עור בהיר, שיער בלונדיני, מבנה גוף רזה. הוא לבש מכנסיים אפורים וחולצה עם הדפסים לבנים. הוא יצא מהבית עם אופניים וחבוש קסדה.
בני משפחתו של מיכאלי הצליחו לזהות אותו בתיעוד מצלמת אבטחה סמוך לביתו כשהוא צועד ליד אופניו עם קסדה לראשו. איכון אחרון של מכשיר הטלפון הנייד שלו התקבל אתמול באזור תחנת רכבת סבידור מרכז בתל אביב.
מיכאלי הוא איש אנימציה ופיתוח אפליקציות, אולם בארבעת החודשים האחרונים חיפש עבודה ולא מצא. אשתו שרון, ששבה לפני שבועיים ממשלחת של פיקוד העורף להונדורס שם היא משרתת במילואים, אמרה ל-ynet: "אולי יש קשר בין ההיעלמות שלו לבין העובדה שהוא לא הצליח למצוא עבודה. לא הייתה לי ולמשפחה או החברים שום אינדיקציה שהוא ייעלם".
בין תחביביו של מיכאלי גם טיפוס, דבר שהוביל את המתנדבים לחיפוש באתרי טיפוס ברחבי הארץ, אולם ככל הנראה הסיכוי שהגיע לשם נמוך.