כוחות צה"ל מהמנהל האזרחי חילצו יהודי ישראלי שנכנס במהלך הלילה לרמאללה ברכבו של חבר, שנטש אותו לאחר זמן מה במרכז העיר הפלסטינית. "מתחקיר ראשוני עולה כי הישראלי נכנס למרחב העיר הפלסטינית במהלך הלילה ברכבו של חבר, וננטש על-ידו. תושבים במרחב זיהו את הישראלי כשהוא מסתובב בעיר, ודיווח הועבר למערכת הביטחון", נמסר. "במערכת הביטחון שבים ומדגישים כי הכניסה לשטחי A מסכנת חיים, ואסורה על פי חוק".



