דקר כי הלקוחה ביקשה לחמם את כוס הקפה: המשטרה הגישה היום (חמישי) לבית משפט כתב אישום נגד תושב חולון בשנות ה-20 לחייו, שעובד בחנות נוחות בתחנת דלק בראשון לציון, בגין דקירת לקוחה באמצעות בקבוק שבור. הרקע לדקירה, כך לפי כתב האישום, הוא בקשתה לחמם את כוס הקפה שהוגשה לה.
2 צפייה בגלריה
תיעוד הדקירה
תיעוד הדקירה
(צילום: דוברות המשטרה)
2 צפייה בגלריה
תיעוד הדקירה
תיעוד הדקירה
המוכר והלקוחה בחנות. כשנשאל למה דקר - השיב: "ככה" וקילל
(צילום: דוברות המשטרה)
על פי כתב האישום, שהוגש היום - ארבעה ימים אחרי האירוע - הקורבן הגיעה אל תחנת הדלק במערב ראשון לציון ובשל חילוקי דעות עם עובד בחנות בשל בקשתה לחמם את הקפה שרכשה, הוא שפך בפניה את הקפה ולאחר מכן שבר בקבוק זכוכית, רדף אחריה אל מחוץ לחנות ודקר אותה כמה דקירות בפלג גופה העליון. הלקוחה פונתה לבית החולים וולפסון בחולון כשהיא פצועה באורח בינוני.
"זה לא חם. אולי תחזיר את זה עוד זמן, זה לא כזה חם", נשמעת הלקוחה אומרת למוכר בתיעוד האירוע. הוא השיב לה: "מה לעשות? תגידי לי מה לעשות". היא ביקשה ממנו "להרתיח יותר את החלב", והוא השיב לה: "מה את רוצה? חלב או מים?". בהמשך השיבה הלקוחה: "מאיפה לי לדעת? אני יודעת איך עושים את הקפה? אתה רציני? אני רוצה שתעשה לי קפה חם. הקפה שהבאת לי לא חם".
לאחר מכן נשמעת הלקוחה שואלת לשמו של המוכר - והוא נראה דוקר אותה בבקבוק ורודף אחריה החוצה בעודו ממשיך לדקור אותה. שוטרים עצרו את המוכר שברח למחסן החנות. כשנשאל למה דקר אותה השיב: "ככה" - וקילל אותה.
במקביל, הערב עובדת בחנות חומרי בניין ברמלה דקרה לקוחה ונמלטה. האישה נפצעה באורח בינוני ופונתה לבית החולים אסף הרופא. במשטרה עצרו את המוכרת, תושבת לוד בת 18, שנמלטה מהמקום.