שתי תאונות עבודה התרחשו היום (שני) באותו אתר בנייה ברחוב התע"ש בכפר סבא, תוך שעה וחצי. בתאונה הראשונה נפגע פועל מחפץ כבד שנפל עליו, ובתאונה השנייה נפל פועל לבור באתר הבנייה. השניים פונו במצב בינוני עד קשה ובינוני לבית החולים מאיר בכפר סבא.
1 צפייה בגלריה
מקום נפילת פועל הבניין
מקום נפילת פועל הבניין
ארכיון
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
הדיווח על תאונת העבודה הראשונה התקבל בשעה 15:47 במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון. נמסר כי פועל נפצע מחפץ כבד שנפל עליו. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו לבית החולים את הפועל, בן 54, כשהוא סובל מחבלת ראש.
הדיווח על התאונה השנייה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון בשעה 17:15. נמסר כי פועל אחר נפל לבור באתר. הוא פונה לבית החולים עם חבלות בגב ובגפיים.
חובש רפואת חירום במד"א לידור ואעדי, שטיפל בשני הפצועים, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפועל הראשון ששכב באתר כשהוא מעורפל הכרה. חילצנו אותו תוך כדי טיפול רפואי ראשוני מציל חיים ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א כשמצבו בינוני עד קשה. כשעה וחצי לאחר מכן, מוקד מד"א הזניק אותי להעניק טיפול רפואי לפועל שנפל מגובה באותו האתר, בסיוע הפועלים וכוחות נוספית חילצנו אותו תוך כדי טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני".