נהג מונית מטירה מנסה כבר יותר משנה וחודשיים להשיג תשובות מהמשטרה בעניין תקיפה אלימה שעבר במהלך עבודתו בתל אביב - אך התיק שמתנהל במשטרה עוד לא נסגר. הנוסע שהתנפל על הנהג תועד היטב במצלמת הרכב, אך עד היום לא הוגש נגדו כתב אישום ובמשטרה ביקשו מהנהג להפסיק להתקשר כדי לקבל עדכונים על החקירה.
2 צפייה בגלריה
תיעוד התקיפה
תיעוד התקיפה
תיעוד התקיפה
בתיעוד מהמונית נראה הנוסע נכנס למונית עם אדם נוסף, ומבקש מהנהג לנסוע לתחנה המרכזית הישנה. כשהגיעו ליעד, התוקף ביקש ממנו להמשיך לנסוע - אך כשהנהג אמר שהגיע לכתובת המבוקשת הוא החל לתקוף אותו באופן מילולי. "למה אתה מתנהג ככה? דבר יפה", אמר הנהג - ותוך שניות הנוסע התנפל עליו והחל לפגוע גם במונית עצמה. למרות שגם חברו של הנוסע שאל אותו מדוע התנהג כך - התוקף התעקש שהוא הקורבן במקרה.
"אחרי התקיפה עוד קיבלתי טיפול רפואי, והמשטרה הגיעה ולקחה אותי לתחנה", סיפר הנהג שנתקל בנוסע גם בהמשך. "ראיתי אותו בתחנה והוא צעק לעברי 'ערבי מסריח'. לא האמנתי שישחררו אותו". הוא הוסיף כי במשך שנה וחודשיים דאג להתקשר למשטרה ולשאול כיצד תיק החקירה התקדם - אך לדבריו התשובה שקיבל הייתה "אל תתקשר, נעדכן אותך בהתפתחויות".
2 צפייה בגלריה
תיעוד התקיפה
תיעוד התקיפה
נהג המונית עם שוטר
בשיחה עם ynet אמר הנהג כי הוא ציפה שהתיק יתנהל באופן רציני יותר, ושהתוקף ייענש - אך הוא לא נמצא במעצר בכלל. "מעניין אם נוסע ערבי היה תוקף נהג יהודי, המשטרה הייתה מתנהלת באותה הצורה".
במשטרה דחו את הטענה לשחרור מוחלט של החשוד, ואמרו כי הוא נשלח למעצר בית. עם זאת, במשטרה הודו שהתיק עוד לא נסגר. "מיד עם קבלת התלונה, המשטרה פתחה בחקירה יסודית במהלכה נעצר החשוד לחקירה ובסיומה נשלח למעצר בית בכפוף לעמידה בערבויות", נמסר בתגובה. "עם מיצוי החקירה תוך ביצוע כלל פעולות הנדרשות, יועבר התיק בימים הקרובים לעיון והחלטת התביעה המשטרתית".