מחלצים בקולורדו מבקשים מאנשים שיוצאים לטייל במדינה - ומאחרים לחזור מחיק הטבע - לענות לטלפונים הסלולריים שלהם, במקרה שבו הם מקבלים כמה שיחות ממספר לא מזוהה.
יחידת החילוץ במחוז לייק בקולורדו פרסמה את הבקשה אחרי שאנשיה ניסו במשך שעות ארוכות ליצור קשר עם מטייל שהלך לאיבוד והוגדר נעדר – ולא ידע שמחפשים אחריו.
2 צפייה בגלריה
אילוס אילוסטרציה הר אלברט קולורדו ארה"ב
אילוס אילוסטרציה הר אלברט קולורדו ארה"ב
הר אלברט בקולורדו, אליו יצא המטייל. ההר הגבוה במדינה
(צילום: שאטרסטוק)
ב-18 באוקטובר יצא המטייל להר אלברט – ההר הגבוה בקולורדו. בסביבות 20:00, אחרי שלא שב למקום הלינה שלו, הוא הוגדר נעדר. יחידת החילוץ המחוזית צלצלה אליו כמה פעמים – אך המטייל לא ענה לשיחות. לטענת הרשויות הוא התעלם משיחות הטלפון, מכיוון שלא זיהה את המספר.
בסביבות 22:00 נשלחו חמישה מחלצים לחפש את המטייל בהר אלברט, שגובהו 4,401 מטר. החיפושים הופסקו ב-03:00, וב-07:00 חודשו על-ידי צוות אחר. המחלצים חיפשו את המטייל באזורים בהר שבהם המטיילים בדרך כלל הולכים לאיבוד.
2 צפייה בגלריה
אילוס אילוסטרציה מטייל עם טלפון
אילוס אילוסטרציה מטייל עם טלפון
(צילום: שאטרסטוק)
המטייל שב למקום הלינה שלו ב-09:30. הוא סיפר לרשויות שכשהערב ירד הוא הלך לאיבוד בהר. רק למחרת בבוקר, כ-24 שעות אחרי שהחל את הטיול, הוא הצליח להגיע למכוניתו. צוות החילוץ שחיפש אחריו אמר שהגבר סיפר ש"לא היו לו מושג" שמישהו מחפש אותו.
צוות המחלצים מסר שאחת ההערכות המובילות הן שהמטייל "התעלם מהשיחות שלנו מכיוון שהוא לא הכיר את המספר". עם זאת אחד המחלצים ביחידה העלה אפשרות שהמטייל השתיק את ההתראות בטלפון, מכיוון שבנוסף נשלחו אליו הודעות טקסט והודעות קוליות - שגם להן לא הגיב.