עם סכין מושחז באורך של 28.7 סנטימטרים ואורך להב 16.01 סנטימטרים. כך מתואר בכתב האישום שהוגש הבוקר (יום ו') נגד אימן מסארוה (51) מטייבה בגין רצח בנסיבות מחמירות של אשתו וופא.
מכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד יעל בן שמואל מפרקליטות מחוז מרכז לבית המשפט המחוזי בלוד, עולה כי בשניים ביולי הגיעו הנאשם, המנוחה ובתם בת ה-5 לביתם. מסיבה שאינה ידועה, ניגש אימן לוופא והכה אותה בידיו בחוזקה בפניה ובראשה.
3 צפייה בגלריה
הנרצחת עם בעלה ויליהם
הנרצחת עם בעלה ויליהם
הנרצחת וופא מסארוה
(צילום: אתר "אל-ערב")
עוד צוין כי הנאשם שבר שתיים משיניה של אשתו ואף עקר אחת מהן, תלש בכוח עגיל מאוזנה, אחז בצווארה ותלש את השרשרת שענדה. בהמשך נטל הנאשם שני בקבוקי זכוכית ממשטח השיש במטבח וכוס זכוכית, והטיח אותם בוופא עד שנשברו.
לאחר מכן, בהיותם במטבח, נטל הנאשם את הסכין ודקר את וופא כמה דקירות בפלג גופה העליון. לפי כתב האישום, וופא התכופפה וניסתה להתגונן מפני בעלה, אך הוא המשיך במעשיה. בעודה מדממת, הלכה המנוחה מהמטבח לכיוון דלת הבית, וכשיצאה לחדר המדרגות - אימן דקר אותה שוב. וופא התמוטטה על המדרגות, מתבוססת בדמה.
3 צפייה בגלריה
הנרצחת עם בעלה ויליהם
הנרצחת עם בעלה ויליהם
הנאשם ברצח אימן מסארוה
(צילום: אתר "אל-ערב")
לפי כתב האישום, אימן דקר את אשתו בכוונה לגרום למותה, "לפחות 12 פצעי חתך ודקירה בגו, לפחות ארבעה פצעי דקירה בראש ולפחות ארבעה פצעי דקירה בגפיים העליונים".
כל אותה העת נכחה בתם של בני הזוג במקום, והייתה כאמור עדה למעשי הנאשם. בהמשך, כך מתואר, נמלט הנאשם מהבית עם הסכין ונסע לבית אמו. שם הוא הוציא בגדים מתא המטען של הרכב והתלבש. כמה דקות לאחר מכן השליך הנאשם את הסכין הרחק מביתו במטרה להעלימו.
3 צפייה בגלריה
תיעוד רגעי הרצח של האישה מטייבה
תיעוד רגעי הרצח של האישה מטייבה
תיעוד רגעי הרצח של האישה מטייבה
במהלך חקירתה, סיפרה הילדה כי ראתה שירד דם לאמה וכי אמה הייתה על המדרגות, "ישנה, מתה". לפי הפרקליטות, "חוקרת הילדים מתרשמת כי הקטינה סיפרה את אשר חוותה בהיותה עדה לאירוע, ופירטה מהם הנימוקים להתרשמות זו. הילדה לא הצליחה להרחיב על אודות מהות מעשה הדקירה, והסתפקה במשפט כללי 'אבא שחט את אמא'".
בכתב האישום מתואר כיצד בתם של בני הזוג מסארוה יצאה יחפה בריצה מהבית, רצה לשכנה שמתגוררת בסמוך כדי להזעיק עזרה, ואמרה לה בעודה בוכייה שאביה תקף את אמה באמצעות סכין.
בבקשה להאריך את מעצרו של מסארוה עד תום ההליכים, צוין כי "במהלך השחזור טען המשיב כי כעס על המנוחה, כיוון שקיללה אותו, זרק לכיוונה בקבוק זכוכית בעודה עומדת במטבח, המנוחה הוציאה סכין מהמגירה והמשיב ניגש אליה, תפס את צווארה, לקח את הסכין מידה ודקר אותה פעמיים בפלג גופה העליון. אז יצא לחדר המדרגות והיא יצאה בעקבותיו. שם לטענתו המנוחה דקרה את עצמה. בשלב כלשהו לקח שוב את הסכין מידה וברח מהמקום לבית אמו". מסארוה מואשם גם בשיבוש הליכי משפט.
עו"ד משה ליפשיץ, סנגורו של מסארוה, מסר בתגובה: "מדובר בתיק מאוד עצוב, שבו הנאשם על פניו נראה שהיה במצב פסיכוטי. יש לנו חוות דעת ראשונית בהליך המעצר שאומרת שמצבו הנפשי לא היה תקין באותה עת ואנחנו נבקש להפנות אותו היום לאשפוז בבית חולים לבריאות הנפש, ונראה אם הדבר יתאמת מול המציאות הקשה".