1 צפייה בגלריה
הבניין ממנו נפל הילד למותו
הבניין ממנו נפל הילד למותו
הבניין בברצלונה ממנו נפל הילד למותו
(מתוך גוגל סטריט ממפס)
ילד בן 7 מבאר שבע נהרג הבוקר (שני) ב-8:30 בנפילה ממרפסת בקומה גבוהה ברובע אישמפלה בברצלונה, שם שהה עם משפחתו בחופשה. לפי כלי תקשורת מקומיים, הילד נפל מחלון הקומה הרביעית לתוך חצר אחורית בבניין, לאחר שככל הנראה טיפס על כיסא או רהיט אחר. עוד דווח כי למקום הוזמן אמבולנס וחוקרי משטרה שהגיעו לזירה העריכו כי מדובר בתאונה.
דיירים המתגוררים בבניין סיפרו כי תיירים רבים מתארחים בו. לפי עדי ראייה, אמו של הילד הייתה ברחוב כאשר קיבלה את השיחה מהאבא שהיה בבניין ועדכן אותה על הנפילה.
מאיר שמעון בר חן, הרב הראשי של ברצלונה ומפקד זק"א בספרד, אמר: "מדובר באירוע כואב, ילד שנפש עם משפחתו בברצלונה ככל הנראה החליק ונפל מחלון החדר בגובה מספר קומות. כוחות הצלה שהוזעקו למקום ביצעו פעולות החייאה ממושכות אך בסופן נאלצו לקבוע את מותו.
"מרגע קבלת הדיווח אנו פועלים יחד עם משרד החוץ, שליח חב"ד בברצלונה ונציגי השגרירות מול הרשויות המקומיות כדי לסייע בהליך שחרור גופתו של הילד לקבורה בישראל בהקדם האפשרי. אנו עומדים לצד המשפחה ומלווים אותם ברגעים הקשים כדי לסייע בכל האפשר".
דוד של הילד אמר: "אחי ואשתו טסו לחודש לברצלונה. היום בבוקר קרה המקרה הנורא, אנחנו מחכים לנתיחה אחרי המוות שאמורה להתבצע שם. מדובר בבן האמצעי מבין שלושת הילדים שלהם. ההורים תמיד דואגים לילדים, מדובר בטרגדיה נוראית".
משרד החוץ אישר את האירוע ומסר כי הנסיבות נבדקות והמשפחה מקבלת סיוע מהקונסול במדריד.