המשטרה הגישה כתב אישום נגד צעיר בן 18 ממזרח ירושלים שרכב על אופנוע בפראות ברחבי העיר וסיכן עוברי אורח. חוקרי ימ"ר התנועה ערכו חקירה מעמיקה שנמשכה כמה שבועות ובמסגרתה נחשפו לסרטונים ברשת הטיק-טוק שבהם מצולם הצעיר נוהג בחוסר אחריות. הוא הובא לחקירה שבסופה הוגש נגדו כתב אישום לפני כמה ימים.
החקירה נפתחה לאחר שהתקבל דיווח בתחנת שלם של מרחב קדם בירושלים כי סמוך לאוניברסיטה בהר הצופים אופנוען משתולל ומסכן את הציבור. שוטרי התחנה שהגיעו למקום, בסיוע קב"ט בית החולים הסמוך, הצליחו לעצור את האופנוע. בבדיקה גילו השוטרים כי מדובר באופנוע ללא לוחית רישוי ולאחר בחינת התביעה המשטרתית את ממצאי האירוע, הוטלה המשימה על יחידת התנועה המרכזית של מחוז ירושלים לחקור את המקרה.
1 צפייה בגלריה
נוסע בפראות ומתעד בטיקטוק
נוסע בפראות ומתעד בטיקטוק
נסיעה פראית שמסכנת את הרוכב אבל גם את הציבור
( מתוך טיקטוק )
מהחקירה, שנערכה בסיוע ובשיתוף עם נציגי משרד התרבות והספורט האמונים על נושא רישוי לכלי רכב ספורטיבי, עלה כי מדובר ברכב המיועד לרכיבה ספורטיבית וכי הרוכב הצעיר כלל אינו מורשה לרכוב עליו.
בנוסף, חוקרי ימ"ר התנועה התחקו אחר פרסומים ברשת על אודות מעשיו של החשוד והופתעו למצוא סרטונים רבים שבהם הוא מתועד משתולל עם כלי הרכב שבבעלותו, תוך סיכון חייו ומשתמשי הדרך.
לאחר שהושלמה מלאכת החקירה, הועבר התיק לטיפול שלוחת תביעות תעבורה ירושלים שהגישה נגד הצעיר כתב אישום בגין עבירות של נהיגה ללא רישיון נהיגה תואם, היעדר פוליסת ביטוח, נהיגה בקלות ראש, נהיגת רכב שניתן עליו רישיון כלי תחרותי שלא בנהיגה ספורטיבית ועוד.