2 צפייה בגלריה
איתמר יצחקי
איתמר יצחקי
מעצרו הוארך שוב. החשוד, איתמר יצחקי
מעצרו של מאמן הכדורסל איתמר יצחקי (27) מתל אביב, החשוד שביצע מעשים מגונים בקטינים שאותם אימן ברעננה, הוארך היום (שני) בארבעה ימים נוספים. עד כה הצטברו נגדו שלוש תלונות. נגד יצחקי הוגשה בעבר תלונה על מעשים דומים, אולם התיק נסגר.
יצחקי נעצר ביום רביעי שעבר בעקבות תלונות של נערים כבני 13 שאותם אימן. המתלוננים טענו כי במהלך האימונים נהג יצחקי לבצע בהם מעשים מגונים ולגעת באיברים אינטימיים בגופם. בעקבות התלונות נפתחה חקירה במשטרה כפר סבא והוא נעצר.

ביום חמישי האחרון הובא יצחקי לבית משפט ומעצרו הוארך בארבעה ימים. עו"ד רויטל קוצר מהסנגוריה הציבורית אמרה כי מרשה מכחיש את המיוחס לו - ובמשטרה ממשיכים לנסות לאתר מתלוננים נוספים.
בדיון הקודם בעניינו של יצחקי אמרה השופטת ורד בלוך-שכטמן מבית משפט השלום בפתח תקווה: "על-פי החשד, החשוד ביצע מעשים מגונים בקטינים תוך ניצול מרות ופגיעה בפרטיותם. מהחומר שהובא לעיוני קיים חשד סביר לביצוע העבירות המיוחסות לו".
2 צפייה בגלריה
איתמר יצחקי
איתמר יצחקי
שלושה נערים התלוננו עד כה. יצחקי
עו"ד רויטל קוצר, המייצגת את המאמן מטעם הסנגוריה הציבורית, מסרה בדיון הקודם: "אנחנו נמצאים בשלב ראשוני. מדובר בחשוד שעצור לראשונה בחייו. הוא מכחיש כל חשד לעבירות, משתף פעולה עם החוקרים ונותן למשטרה לבצע את עבודתה".
מעיריית רעננה נמסר: "השמירה על שלומם וביטחונם של תלמידי העיר עומדת בראש סדר העדיפויות העירוני. אנו פועלים בהתאם לחוק, על אחת כמה וכמה במקרים רגישים כמו אלו של תלונה או של חשד לפגיעה לכאורה בשלום ילדינו. במקרים בעלי חשש לפגיעה, העירייה מלווה ונותנת מענה ותמיכה מקצועית להורים ולילדים החל מהשלב הראשון. במקביל, חשוב לשמור על כבודם ופרטיותם של המעורבים ולהימנע מלדון בענייניהם של קטינים באמצעי התקשורת".