משרד הבריאות עדכן כי תוצאות הבדיקות של שני הגברים שאושפזו בחשד שחלו באבולה יצאו שליליות. המשרד הדגיש כי נכון לעכשיו לא אובחן בישראל מקרה מאומת של אבולה, אך קורא לציבור להימנע מנסיעות לא חיוניות לאזורים שבהם קיימת תחלואה פעילה. כמו כן, "נוסעים השבים מאזורים אלה ומפתחים חום או תסמינים חריגים בתוך 21 ימים ממועד החזרה מתבקשים להישאר בבית, להימנע ממגע עם אחרים וליצור קשר טלפוני עם מוקד קול הבריאות בטלפון *5400".