נערה בת 17 שעובדת אצל שף פרטי התלוננה נגדו אתמול (ב') במשטרה בטענה שאנס אותה לפני כמה שבועות. הנערה מסרה עדות במשך שעות באחת מתחנות המשטרה באזור המרכז. לדבריה, למרות שביקשה והתחננה שיחדול ממעשיו - הוא לא נענה לה ותקף אותה.
1 צפייה בגלריה
אילוס ניידת משטרה ב ירושלים תאונה ירי בוקר
אילוס ניידת משטרה ב ירושלים תאונה ירי בוקר
הנערה התלוננה למשטרה: "השף שאני עובדת אצלו אנס אותי"
(צילום: shutterstock)
החשוד מפרסם עצמו ברשתות החברתיות ובמקומות אחרים ברשת כשף מוכר שמוזמן לאירועים פרטיים רבים, בין היתר בחברות. על פי התלונה, ההיכרות בין השניים הייתה מקרית - השף נכח באירוע שבו פגש בנערה.
הוא שוחח עימה והציע לה לעבוד איתו באירועים הפרטיים שאליהם הוא מוזמן, והנערה שראתה בכך הזדמנות להרוויח כסף נענתה להצעה. לפני כמה שבועות, טרם היציאה לאירוע נוסף, הגיעה הנערה לביתו של החשוד - שם לדבריה הוא החל לנשק אותה, לקח אותה לחדר וניסה להוריד את בגדיה תוך שהיא מתנגדת לניסיונותיו.
בת ה-17 ביקשה ממנו להפסיק את מעשיו, אך לפי תלונתה - הוא המשיך. יתרה מכך, לדבריה הוא אף הפעיל עליה כוח ואנס אותה תוך התעלמות מתחינותיה.
מאז האירוע שעליו סיפרה, היא לא שיתפה איש לדבריה וחששה להתלונן. בסוף השבוע האחרון אזרה אומץ וסיפרה על המקרה להוריה. הם נועצו יחד איתה בעורך דין, וזה המליץ להם להגיש תלונה במשטרה. אתמול כאמור היא עשתה זאת, מלווה בהוריה. במשטרה אישרו שהתלונה התקבלה ונפתחה חקירה.