ארבעה ימים אחרי שאחותו מיה ובתה הילה שוחררו משבי חמאס, יצאו היום (רביעי) סוף סוף לחופשי איתי רגב ורעיה רותם, 54 ימים לאחר שנחטפו לרצועת עזה.
רגב (18) נלקח לשבי יחד עם אחותו ממסיבת הטבע שנערכה ליד קיבוץ רעים. למרות שהוא עומד בתנאים שהציב חמאס לעסקה (עד גיל 18 ולפני שהתגייס לשירות צבאי), ארגון הטרור סירב לשחררו יחד עם אחותו מיה שהגיעה ארצה במצב רפואי מורכב ופונתה מיד לבית החולים.
2 צפייה בגלריה
משפחת רגב בחופשה. מקדימה: מיה ואיתי, מאחור: מירית וגיא
משפחת רגב בחופשה. מקדימה: מיה ואיתי, מאחור: מירית וגיא
משפחת רגב בחופשה. מקדימה: מיה ואיתי
(צילום: מהאלבום המשפחתי)
משפחת רגב חזרה מטיול במקסיקו בשישי, 6 באוקטובר, ערב שמחת תורה ב-23:00. איתי ומיה יצאו מיד עם חזרתם אל המסיבה שהפכה לטבח נורא ונחטפו ממנה.
בטרם שחרורו של איתי, אם המשפחה מירית נשאלה בריאיון שיפורסם במוסף "7 ימים" בסוף השבוע, האם מיה מדברת על אחיה: "המון. זה בערך הדבר הראשון שהיא דיברה עליו כשחזרה מהשבי. היא אומרת שהיא לא תצליח להחלים נפשית עד שהוא יהיה בבית, וגם את עומר (עומר שם טוב, חבר של השניים שנחטף גם כן) היא מזכירה מלא. בגלל שהם לא פה מאוד קשה לה. נכנסתי איתה לניתוח ושנייה לפני שהיא נרדמה היא שאלה ‘אמא, איתי יחזור?’ אמרתי לה ישר שכן ואני מקווה לעמוד בהבטחה שלי. אני חושבת שמיה לא תצליח להחלים באמת, לא פיזית ובטח לא נפשית, עד שאיתי ועומר יחזרו אליה”.
2 צפייה בגלריה
רעיה רותם
רעיה רותם
רעיה רותם. חמאס לא נענה תחילה לדרישה שלא להפריד בין אימהות וילדים

רעיה נשארה ארבעה ימים אחרי בתה הילה בשבי חמאס, למרות הדרישה של ישראל שלא להפריד בין אימהות וילדיהן. בחמאס טענו כי הם אינם מוצאים את רעיה, אך אחיה יאיר סיפר כי הילה אמרה לו שהייתה יחד עם רעיה בשבי עד ליומיים שקדמו לשחרורה, אז הופרדו.
רעיה (54) מקיבוץ בארי נחטפה יחד עם בתה הילה (13) ועם חברתה של בתה אמילי הנד. שתי האחרונות שוחררו בפעימה קודמת של ההסכם.