חמישה תושבי כפר בעמק הירדן נאשמים בתקיפת בני משפחה אחרת, שעמה הם מסוכסכים, לאחר שירו לעברם ופגעו ברכבם ובביתם בעמק הירדן. כתב האישום שהוגש אתמול (ג') בבית המשפט המחוזי בנצרת, מייחס לחמישה ירי בנשק חם, עבירות בנשק, חבלה במזיד ברכב והיזק בזדון. צפו בתיעוד שבפתח הכתבה.
בתיעוד נראים החמישה, רעולי פנים, מנפצים חלונות ושמשות רכב חונה באלות וגרזנים. בחלק השני של התיעוד הם נראים פותחים בירי עם נשק חם לעבר מבנה.
3 צפייה בגלריה
מישה תושבי כפר העמק תקפו בני משפחה
מישה תושבי כפר העמק תקפו בני משפחה
מנפצים חלונות ושמשות רכב
3 צפייה בגלריה
מישה תושבי כפר העמק תקפו בני משפחה
מישה תושבי כפר העמק תקפו בני משפחה
ויורים לעבר הבית
"ביום שישי, 27 בינואר האחרון בשעות הצהריים, הגיע דיווח למוקד 100 של המחוז הצפוני על קטטה שמתרחשת באזור לשכת הגיוס בטבריה", סיפר סגן-ניצב יגאל בן לולו, מפקד משטרת טבריה. "למקום יצא צוות סיור מהתחנה וחבר לקורבן, בשנות ה-20 לחייו, שתיאר שהיה ברכב בטבריה ובמהלך הנסיעה החלו דין ודברים עם נוסעי רכב אחר שאותו זיהה. הם פגעו ברכב עם חפצים לא מזוהים".
לאחר כשעתיים התקבל דיווח נוסף במשטרה, על חמישה חשודים שמגיעים לבית כפר בעמק הירדן, וגורמים לנזק כבד לרכוש, ואף מתבצע ירי לכיוון הרצפה ולכיוון הבית, ללא נפגעים. "הבנו שמדובר באירוע קשה ודרמטי שכולל שימוש בנשק חם לעבר רכוש. בני הבית הסתגרו בדירה, וחייגו למוקד 100 כשהם מבוהלים וחוששים לחייהם. צוותים של תחנת טבריה שהיו לא הרחק משם, הגיעו לכפר וזיהו שני טרקטורונים שמשתוללים ומנסים להימלט מהכפר. הצוות ביצע חסימה והצליח לעצור חשוד שרכב על הטרקטורון. לאחר המעצר הבנו שיש סרטונים שמתעדים את האירוע השני, והצלחנו לשים את ידינו עליהם", הוסיף סנ"צ בן לולו.
בהמשך עצרו השוטרים עוד חמישה חשודים במעורבות באירוע, ובתום החקירה גובשו ראיות לכדי כתב אישום, כאמור, נגד החמישה שמעורבים בירי.
3 צפייה בגלריה
סנ"מ יגאל בן-לולו, מפקד משטרת טבריה
סנ"מ יגאל בן-לולו, מפקד משטרת טבריה
סנ"צ יגאל בן-לולו, מפקד משטרת טבריה
(צילום: דוברות המשטרה)
"המניע הוא סכסוך בין שתי משפחות בכפר. מהחקירה הסקנו שקורבן האירוע האלים הראשון דיווח למשטרה על מספר חשודים שתקפו אותו בטבריה. חלק מהעצורים באירוע השני השתתפו גם בתקיפה בטבריה. לתחושתם הם לא סיימו את כל 'העבודה' בטבריה, ולכן המשיכו לתקוף את משפחת הקורבן בביתם בכפר. זו הייתה עליית מדרגה חמורה באלימות שהופגנה, והצלחנו לשים את היד על כל המעורבים. המטרה היא להכניסם מאחורי סורג ובריח ולהרחיקם מהחברה", סיכם סנ"צ בן לולו.