"היא מתה בידיים שלי"

המוות של ביאן עבאס מול ילדיה הקטנים זעזע מדינה שלמה. קרובת משפחתה וחברתה, ד"ר נהאם עבאס, סיפרה בשיחה לשרון כידון וישי שנרב על המאמצים האחרונים להצלת חייה של ביאן, והטענות הקשות כלפי המשטרה. האזינו לריאיון הכואב.

הפרשה שהסעירה את המדינה

במשך כל השבוע סערה המדינה בעקבות פרשה ביטחונית שהצנזורה אסרה לפרסם עליה כל פרט אפשרי. ביום רביעי בערב הותרו לפרסום חלק ממצאי החקירה על אותה פרשה ביטחונית, וכתבנו הצבאי יואב זיתון עלה להסביר את כל מה שאפשר לדודו ארז ויואב רבינוביץ. האזינו וגלו בעצמכם על מה כל המדינה רעשה.

אי הוודאות של משפחת הפצוע בפיגוע

עוד לפני שפורסמו הפרטים על הפיגוע במגידו, משפחתו של הפצוע טענה בריאיון לישי שנרב ושרון כידון שכוחות הביטחון מסרבים לתת להם פרטים על האירוע שבו נפצע קשה יקירם. האזינו לזעקת המשפחה.

"לוין ורוטמן מעוניינים להוציא את העגלה מהבוץ"

בינתיים ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית נמשכו בכל הכוח, אל מול ניסיונות הפשרה שאכזבו את המערכת הפוליטית. רגע לפני שהנשיא הציג את המתווה שלו לפשרה, אמר אלוף במיל' גיורא איילנד, בריאיון לאודי סגל ודוריה למפל, שמובילי הרפורמה מעוניינים להגיע לפשרה והסכם. האזינו לריאיון המפתיע.

הקריסה שהסעירה את עולם ההיי-טק

בזמן שאנחנו מתעסקים ברפורמה המשפטית ובמתיחות הביטחונית, בעולם, וגם פה, עקבו בדאגה אחרי התרסקות הבנקים בארה"ב. בארי טף, לשעבר חבר הוועדה המוניטורית של בנק ישראל, הסביר לאודי סגל ודוריה למפל אם יש מקום לדאגה או לא. האזינו להסברים המלאים.

היוניקורן של נועה בכלל לא חד קרן

כל הסערות שהיו השבוע מתגמדות לעומת הביקורת החריפה על הקליפ של "יוניקורן" - השיר שייצג אותנו באירוויזיון הקרוב. בקליפ נראית נועה קירל מחופשת לחיה - שבכלל אינה חד קרן. טדי פסברג מאוניברסיטת תל אביב הסביר לדודו ארז ויואב רבינוביץ לאיזו חיה בעצם התחפשה נועה קירל, והאם זה ישפיע עלינו באירוויזיון? האזינו לכל ההסברים החשובים באמת לשיר שלנו באירוויזיון.