פורום קהלת, שמוביל את קידום המהפכה המשפטית, מאיים על האגודה למען הלהט"ב בתביעה, במטרה למנוע מפגש של האגודה וארגון "מרימה" שצפוי להתקיים הערב (א'), שיעסוק ב"קשריו של הפורום לארגונים להט"בופובים ושונאי נשים".
2 צפייה בגלריה
 ההזמנה לכנס של האגודה למען הלהט"ב, שעוררה את זעמם של אנשי פורום קהלת
 ההזמנה לכנס של האגודה למען הלהט"ב, שעוררה את זעמם של אנשי פורום קהלת
ההזמנה לכנס של האגודה למען הלהט"ב, שעוררה את זעמם של אנשי פורום קהלת
האגודה מקיימת סדרת מפגשים שבועיים על המהפכה המשפטית והסכנה לזכויות להט"ב, בהמשך לפרסומים בשנים האחרונות לפיהם הפורום קיים הכשרות וייעוץ ארגוני לארגונים אנטי-להט"ביים. בהזמנה שפרסם הארגון תחת "אין דמוקרטיה, אין גאווה", נכתב כי ההרצאה הערב תעסוק בשאלה, "מי הם (פורום קהלת) ולמה הם שונאים כל כך נשים ולהט"ב". בתגובה שלחו בפורום קהלת לאגודה מכתב התראה לפני תביעה. במכתב צוין כי "הפורום לא הקים את ארגוני השנאה לנשים, והוא ואנשיו אינם 'שונאים כל כך' נשים. הפורום לא הקים את ארגוני השנאה ללהט"ב, והוא ואנשיו אינם 'שונאים כל כך' אוכלוסייה זו".
עוד נטען במכתב כי "הדברים פוגעניים מאוד. פרסומם פוגע הן בפורום קהלת וכן בכל אחד מאנשיו באופן אישי. אם יש בידיכם ראיות לביסוס הדברים, נבקש שתציגו לנו אותם. אחרת, אבקשכם להסיר באופן מיידי את הפרסום השקרי ולפרסם במקומו ובדומה לו הודעת התנצלות לפורום, והודאה בכך שהדברים שפרסמתם הם שקר". הם דרשו בנוסף מהמארגנים לבטל את האירוע, ולפרסם פוסט התנצלות שבו יובהר כי ביטול האירוע נעוץ ב"הפצת דבר שקר לגבי פורום קהלת".
לטענת האגודה, אותה מייצג משרד עורכי הדין ארדינסט בן נתן טולידאנו ושות', פעילות פורום קהלת שנחשפה בשנים האחרונות מלמדת על כך שהפורום פועל בין היתר נגד נשים (ובפרט להכשרת הדרתן במרחבים ציבוריים, בהמשך לעתירות שבהן תמכו בהפרדה מגדרית, הג"ע), ונגד קהילת הלהט"ב. זאת לא רק על-ידי רפורמות ומדיניות שתפגע, לדבריהם, בחברי וחברות הקהילה הגאה (כמו הרפורמה המשפטית, הג"ע), אלא גם באמצעות סיוע במתן תשתיות והכשרה מקצועית לארגונים אנטי-להט"ביים, שפועלים למניעת זכויות הקהילה הגאה באופן ישיר. לטענת האגודה, חלק מהארגונים האנטי-להט"ביים קיימו כנסים ופגישות במשרדי קהלת. בנוסף, חלק ממובילי הארגונים שפועלים נגד להט"ב ונשים, הם בוגרי התוכנית לקשרי ממשל שמפעילה זרוע התשתית של קהלת.
2 צפייה בגלריה
מכתב ההתראה של פורום קהלת
מכתב ההתראה של פורום קהלת
מכתב ההתראה של פורום קהלת
בהקשר לזכויות נשים ציינו באגודה את בקשתם של קהלת להצטרף כידיד בית המשפט בעתירת שדולת הנשים נגד עיריית חיפה, שהוגשה נגד אירוע זמר לקהל חרדי של גברים בלבד, בתמיכת העירייה. באגודה למען הלהט"ב הודיעו הבוקר כי הם לא מתכוונים לבטל את האירוע. "אלו ניסיונות השתקה בזויים וקפיצת מדרגה במאבק של קהלת נגד הקהילה הגאה", אמרו באגודה. "הציבור מוכרח לדעת מי עומד מאחורי המהפכה המשפטית ומהן האג'נדות הקיצוניות של מי שמקדם אותה. אם בפורום קהלת חושבים שהאיומים וניסיונות ההשתקה ירתיעו אותנו, הם טועים ובגדול. לא ישתיקו אותנו ולא נירתע. כולנו יודעים היטב למה הם מפחדים".
מפורום קהלת נמסר בתגובה: "פורום קהלת נוהג בסובלנות רבה נוכח גל ההכפשות האיומים וההסתה נגדו בשבועות האחרונים. עם זאת, במקרים שבהם נחצה הגבול ומופצים שקרים גמורים על הפורום או אנשיו, הפורום דורש ממפיצי הדיבה לתקן. הצטערנו לראות את הפרסום של האגודה למען הלהט"ב בישראל, המזמין את הציבור לערב שלם המוקדש כולו להפצת שקרים חסרי בסיס על פורום קהלת. פורום קהלת מקדם את חירות הפרט בישראל, והמתואר בהזמנה שפורסמה רחוק מאד ואף הפוך מעמדותיו של הפורום. לגופו של עניין, פורום קהלת גאה על כך שפעל למען זכויותיהן של נשים חרדיות ליטול חלק באירועי תרבות ובמסלולי השכלה וחינוך בהתאם לאורחות חייהן. לפיכך פנינו לאגודה למען הלהט"ב בישראל ודרשנו לתקן את הפרסום ולהימנע מהפצת דברי שקר. נשקול פנייה לבית המשפט לפי הצורך".