פיקוד המרכז של צבא ארה"ב (CENTCOM) הודיע כי כוחותיו תקפו יעדים נוספים באיראן, בהוראת הנשיא דונלד טראמפ. לפי ההודעה, התקיפות בוצעו בתגובה ל"תוקפנות איראנית נמשכת נגד ספינות מסחריות", לאחר שכוחות איראניים שיגרו כטב"ם חד-כיווני שפגע במכלית M/T Kiku, הנושאת דגל פנמה, בעת שהפליגה סמוך למצר הורמוז עם יותר משני מיליון חביות נפט גולמי. עוד נמסר כי מטוסי צבא ארה"ב תקפו תשתיות מעקב צבאיות, מערכות תקשורת, אתרי הגנה אווירית, מתקני אחסון כטב"מים ויכולות להנחת מוקשים. בסנטקום הדגישו כי תנועת כלי השיט המסחריים במצר הורמוז נמשכת. "ניתנה לטהרן הזדמנות לכבד את הסכם הפסקת האש - אך היא בחרה שלא לעשות זאת", נמסר עוד בהודעה.