ג'ודי שלום ניר מוזס סיפרה היום (ה') בתוכנית שלה ושל רענן שקד ב-ynet radio על האירוע שכבש השבוע את הכותרות אחרי שהוזכר במשפטו של בנימין נתניהו: פגישה בין ג'ודי, שהייתה אשתו של שר החוץ בתחילת המילניום, סילבן שלום, לבין בראד פיט. לפי עדותה של הדס קליין, העוזרת של המיליארדר ארנון מילצ'ן, שרה נתניהו זעמה על כך שלא זכתה לפגישה דומה.
"סילבן היה שר חוץ, הייתה התעניינות שיא בישראל בקרב כוכבי הוליווד, ומילצ'ן, אדם שפעל רבות למען ישראל, כינס את הכוכבים בביתו. סטיב (כינויו של סילבן שלום) נאם שם שעה ומשהו והסביר את כל הבעיות על הפלסטינים, הדילמות הישראליות. דיבר מדהים".
הם לא נחרו? "לא רק שלא נחרו, מ-7 בערב (ודני דה-ויטו הגיע עוד ב-6) עד 12 בלילה עלו שם שאלות קשות, למשל מוורן ביטי ודנזל וושינגטון. סטיב עמד בגבורה בשאלות הקשות".
1 צפייה בגלריה
   מילצ'ן, פיט, ג'ודי וסילבן שלום. "בראד פיט היה מאוד חתיך אבל סטיב יותר חתיך"
   מילצ'ן, פיט, ג'ודי וסילבן שלום. "בראד פיט היה מאוד חתיך אבל סטיב יותר חתיך"
מילצ'ן, פיט, ג'ודי וסילבן שלום. "בראד פיט היה מאוד חתיך אבל סטיב יותר חתיך"
ג'ודי הזכירה שבאותם ימים ג'ניפר אניסטון הייתה נשואה לפיט. "הם עמדו ודיברו איתנו. מהצד הביטה במבטים מזרי אימה אנג'לינה ג'ולי, שכבר היה לה אז רומן לוהט עם בראד, וג'ניפר לא ידעה מה יבוא לה יומיים אחרי שנפגשנו.
"כולם היו שם. ואני עומדת על העקבים, ב-12 בלילה כבר מתה ללכת לישון ואומרת לעצמי 'ג'ודי את מפגרת, את עומדת עם בראד פיט וג'ניפר אניסטון ורוצה ללכת הביתה? מה עובר עליך?'".
היא סיפרה שגם אחרי אותו מפגש, "נשארנו בקשר עם כמה אנשים, בעיקר עם שרון סטון, אפילו החלפנו טלפונים. דיברנו על המון דברים מעניינים ודיסקרטיים. זה היה אירוע מאוד חשוב, האנשים האלה מובילי דעת קהל. בראד פיט היה מאוד חתיך אבל סטיב יותר חתיך".
החודש יצא לדרך ynet radio, הרדיו הדיגיטלי הראשון בישראל שיכלול שידורי אקטואליה יומיים של מגישים מובילים ומגוון תוכניות עם עיתונאי קבוצת "ידיעות אחרונות" ואורחים. תוכלו להאזין לו באפליקציית ynet ובאתר בדף הבית ובאפליקציות הרכב לטלפונים. קטעים נבחרים ותוכניות מלאות יעלו גם לאפליקציות הפודקאסטים.