היום (ה') מצוינים חודשיים מאז יצא ינון מנחם (52) מביתו בראש העין ומאז נעלמו עקבותיו. המשטרה חוקרת את היעדרותו, ולדבריה אף עירבה את שב"כ כחלק מהליך סטנדרטי במקרים כאלה, אולם עד כה – חרף חיפושים שנערכו בכל רחבי הארץ – לא ידוע דבר על מקום הימצאו או גורלו. "החיים שלנו לא חיים", אמרה ל-ynet אחותו מיכל. "חוסר הוודאות הורג אותנו".
מנחם יצא מביתו במוצאי שבת, 16 באוקטובר, והתיעוד האחרון שלו הוא ממצלמת אבטחה ברחוב בראש העין. לדברי אחותו, מאז מות אביהם מצב רוחו הידרדר, אך היעלמותו למשך זמן כה ממושך היא דבר חריג. "הוא אדם שקט ועדין שלא נוהג להיעדר", הוסיפה. "הוא לא לקח איתו טלפון או כסף".
1 צפייה בגלריה
ינון מנחם
ינון מנחם
ינון מנחם
(באדיבות המשפחה)
מיכל מסתייעת במתנדבים שמבצעים היום חיפושים בירושלים. "כבר חיפשנו באילת, צפת, נהריה, תל אביב, אלעד ועוד מקומות", היא מוסיפה. "חיפשנו במקומות שבהם אנשים נוהגים להיזרק. אנחנו מציגים צילום של ינון ושואלים אנשים אם ראו אותו. עברו עלינו חודשיים מאוד קשים מכל הבחינות. ליד ראש העין נמצאת גדר ההפרדה עם הרשות ויש בה פרצות. החשש שלנו שהוא עבר לשם מרצונו או שלא מרצונו".
תיאורו של ינון מנחם: 1.80 מ', מבנה גופו רזה, שיערו שיבה מתולתל, עיניו חומות. הוא לבש מכנסיים קצרים בצבע אדום, חולצה קצרה כהה ולא נעל נעליים. כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש לדווח למוקד 100 או לתחנת משטרת ראש העין 03-9004444.