גבר בן 31 משפרעם, שמואשם בתקיפה קשה של אשתו ובתו, הצליח להימלט מהמשטרה במשך מספר שבועות. בסופו של דבר התברר כי נדבק בקורונה ואושפז בבית חולים, ונעצר עם החלמתו. המשטרה מבקשת כעת מבית המשפט להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.
1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
"הנאשם חנק את אשתו עד שאיבדה את הכרתה". אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
הפרשה החלה באמצע חודש נובמבר אשתקד, כשלפי האישום האיש תקף את בתו בת ה-11, בזמן שהכינה שיעורי בית. האם התעמתה עמו ובהמשך הוא איים עליה כי ישליך עליה סיר עם אוכל שבישלה. מכתב האישום שהגישה יחידת התביעות של המשטרה לבית משפט השלום בעכו, עולה כי הבעל תפס את אשתו בחדר השינה, והחל להכותה באמצעות מקל המשמש למסיק זיתים. כתוצאה מכך סבלה משטפי דם בכל חלקי גופה. לאחר מכן המשיך הנאשם לחנוק אותה.
בתם של השניים הגיעה בינתיים לבית עם סבתה, אימו של הבעל, המתגוררת בסמוך. השתיים התעמתו עמו והסבתא אף הכתה אותו בנעל. הוא איים שירצח את אשתו, המשיך לחנוק אותה עד שאיבדה את הכרתה וגם תקף את בתו. בהמשך אותו יום, ניסה לתקוף את זוגתו פעם נוספת באמצעות כיסא, והילדה הגנה על האם בגופה.
למחרת בבוקר, בעת שהנאשם ישן, עזבה האישה את הבית עם ילדיה. כשהבחינה בניידת משטרה ברחוב, דיברה עם השוטרים והתלוננה על שאירע. כאשר הגיעו השוטרים לבית המשפחה, ברח הבעל מהמקום.
המשטרה ניסתה לאתרו בשבועות שחלפו מאז. במשטרה ציינו כי הוא שהה בין היתר במקומות מסתור ואף החליף מכשירי טלפון סלולרי, על מנת להקשות על איתורו. לאחר מספר שבועות חלה בקורונה – בתחילה היה מצבו קל, אולם בסוף דצמבר הוא פונה לבית החולים בני ציון בחיפה, ואושפז שם.
בהמשך אותר בבית החולים על ידי השוטרים. עם החלמתו הוא נעצר – וכעת ממתין לתחילת משפטו. הוא מואשם בשישה סעיפים של אלימות, ביניהם תקיפת בת זוג, תקיפת קטין על ידי אחראי, איומים והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.