פרקליטות המדינה הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד תושבי תל שבע פאדי (20) ויוסף (18) אבו סביתאן בגין חטיפה ותקיפה של נערה בת 15.
לפי כתב האישום, שהגיש עו"ד ציון קינן מפרקליטות מחוז דרום, עולה כי לפני כשלושה שבועות, בשעות הבוקר המוקדמות, הגיעה הנערה לתחנת דלק בבאר שבע יחד עם אחיו של אחד הנאשמים. בשל תקר בגלגל, האח ביקש מהשניים להגיע למקום ולסייע לו, ובתום הטיפול ברכב הסיע את הנערה לביתה. עם זאת, בטרם נכנסה לבית, שני הנאשמים הגיעו למקום, ולאחר ששוחחו עם הנערה היא עלתה איתם לרכבם.
1 צפייה בגלריה
מעצר עצור אזיקים אזיק חשוד אילוסטרציה
מעצר עצור אזיקים אזיק חשוד אילוסטרציה
השניים נעצרו לאחר שסירבו לשחרר את הנערה והיכו אותה. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
הנערה והנאשמים נסעו ברחובות באר שבע, ולבקשתה נסעו לאסוף את חברתה מביתה. לאחר שאספו את החברה התפתח דין ודברים בינה לבין הנאשמים בשפה הערבית. בסמוך לכך, ביקשה החברה שהשניים יחזירו אותה לביתה. כאשר הגיעו למקום, החברה ירדה מהרכב, בעוד שהקורבן, שלא הצליחה לפתוח את הדלת, נשארה בתוכו. בשלב זה החל פאדי בנסיעה, למרות בקשותיה שיחזיר אותה לביתה.
כשהבינה כי פאדי לא מתכוון להחזיר אותה לביתה, הנערה פתחה את דלת הרכב, ובתגובה יוסף משך בשערה ופאדי היכה אותה ברגלה. היא המשיכה לדרוש מהנאשמים לעצור את הרכב, תוך שהיא מושכת את מפתח הרכב ומשליכה לעבר פאדי כוס שתייה. בתגובה, הנאשמים המשיכו להכות אותה על מנת שתחדול מהתנגדותה. בין היתר, דחף פאדי את ראשה לכיוון החלון, דבר שגרם לה לדמם מאפה. הנאשמים המשיכו בנסיעתם עד שהגיעו לתחנת דלק ברמת חובב, שם הורידו את הקורבן וברחו מהמקום.
במסגרת בקשת המעצר, שהוגשה במקביל, ציין עו"ד קינן כי "מעשיהם של המשיבים, אשר בוצעו בצוותא חדא כלפי המתלוננת, מלמדים על מסוכנותם לביטחון הציבור, שכן מדובר במעשה חטיפה שבוצע באלימות ופגע קשות בתחושת הביטחון של המתלוננת". לנאשמים יוחסו עבירות של חטיפה, תקיפה בנסיבות מחמירות ומעשי פזיזות ורשלנות, לאחר שבמהלך נהיגתם נהגו באופן פרוע שסיכן את משתמשי הדרך. התיק נחקר על ידי תחנת באר שבע במרחב הנגב במשטרת ישראל.
עו"ד עלי אבו לבן, שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את אחד הנאשמים, מסר כי מרשו "מכחיש את כל האישומים. מדובר בצעיר נעדר עבר פלילי. חשוב לציין שלמרות הפרסומים של המשטרה בשלבי החקירה כי מדובר באירוע על רקע מיני, כתב האישום לא מייחס לצעירים עבירות מין. לאחר שנקבל את חומרי החקירה נוכל להתייחס לסעיפים שנותרו בכתב האישום".