סאמי אלסעדי, תושב לוד כבן 50, נרצח הערב (יום ב') ברחוב האדמו"ר האמצעי בעיר. חובשים ופרמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו של האיש שהיה ברכבו. הרקע לרצח הוא ככל הנראה סכסוך על אדמה וגדרות. חשוד נעצר. מדובר בנרצח ה-39 במגזר הערבי מתחילת השנה.
3 צפייה בגלריה
סאמי אלסעדי
סאמי אלסעדי
סאמי אלסעדי
באירוע נוסף בעיר נפצע אדם באורח קשה, גם כן מירי. הוא פונה לבית החולים אסף הרופא. נבדק קשר בין שני המקרים. מוקדם יותר היום נרצח גבר בראשון לציון ואישה נרצחה בעפולה.

בשעות הצהריים נמצאה גופת גבר ירוי כבן 40 סמוך לבית עלמין בראשון לציון. המשטרה פתחה בחקירה, והרקע ככל הנראה פלילי. ההערכה היא כי הרצח הוא על רקע סכסוך בין ארגוני פשיעה.
3 צפייה בגלריה
גבר כבן 40 נמצא ללא רוח חיים בראשון לציון בכניסה לבית העלמין
גבר כבן 40 נמצא ללא רוח חיים בראשון לציון בכניסה לבית העלמין
זירת הרצח בראשון לציון
(צילום: שאול גולן)
מפקד המחוז ניצב אבי ביטון קיים הערכת מצב במקום והטיל את החקירה על חוקרי היחידה המרכזית של משטרת מחוז המרכז, שהגיעו לזירה והחלו בסריקות.
מוקדם יותר היום, כאמור, פרסמה המשטרה על חשד לרצח אישה בת 48 מעפולה, אם לארבעה ילדים. היא אותרה אתמול ללא רוח חיים בביתו של בן זוגה. הוא נעצר עם אחיו בחשד למעורבות ברצח.
3 צפייה בגלריה
עפולה זירת הרצח
עפולה זירת הרצח
זירת הרצח בעפולה
(צילום: שרון צור)
האישה התלוננה במשטרה לפני כמה חודשים נגד בן הזוג, החשוד ברצח. בתלונה טענה כי בן הזוג בעט בה במהלך בילוי שתייה משותף. בחקירתו, החשוד הכחיש וטען שהיא תקפה אותו. בחקירה שאליה זומנה היא ביקשה לבטל את התלונה. בקיץ האחרון התלוננה גם נגד אחיו, בטענה ששפך עליה מים בזמן שהיו יחד.