הקבלן ובנו נקלעו לקשיים כלכליים - ארגון הפשע איים על חייהם: הפרקליטות תגיש היום (שני) כתב אישום חמור נגד נאסר חרירי, ראש ארגון הפשיעה מהמסוכנים בישראל, בגין סחיטה באיומים של קבלן נורמטיבי יחד עם אנשיו.
3 צפייה בגלריה
אנשי חרירי בתיעוד סחיטה של קבלן פשוט
אנשי חרירי בתיעוד סחיטה של קבלן פשוט
אנשי חרירי בתיעוד סחיטה של קבלן פשוט
במסגרת פרשת "מגדלי אירופה", יואשם חרירי (40) בכך ששלח את אנשיו אל הקבלן ובנו, אזרחים נורמטיביים ושומרי חוק, וסחט מהם מיליונים באמצעות בוררויות. בתיעוד שהגיע לידי ynet נשמעים אנשיו של חרירים מפצירים בבן הקבלן להעביר להם כסף, ושולחים רמז מאיים: "תשמור על הילדים שלך". בן הקבלן הופתע ושאל אותם על פשר האיום: "למה שאשמור? החוב הזה הוא של אבא שלי. איך לשמור על הילדים שלי?". העבריינים, כך נראה, לא התרשמו, המשיכו לאיים ועזבו את המקום.
3 צפייה בגלריה
נאסר חרירי לפני הארכת המעצר
נאסר חרירי לפני הארכת המעצר
נאסר חרירי
(צילום: שאול גולן )
בשל החשש התמידי של נפגעי האלימות בחברה הערבית, הקבלן ובנו סירבו תחילה לשתף פעולה עם המשטרה, אך עם הזמן השתכנעו שיקבלו הגנה מצד הרשויות, הגישו תלונה רשמית ושיתפו פעולה עם החוקרים.
חרירי עצמו הסגיר את עצמו למשטרה לפני חמישה חודשים אחרי שברח מהרשויות במשך חודשיים. בדיון להארכת מעצרו, שעסק בחשד לסחיטת קרקעות מזוכים במכרזים, נטען כי הנסחטים הוצבו בפני שתי אפשרויות: לבטל את הזכייה או לשלם מאות אלפי שקלים. כמו כן, מעשי הסחיטה והלבנת ההון של הארגון, לפי המשטרה, לוו באירועי אלימות ובירי לעבר הקורבנות.