השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, שיגר מכתב למפכ"ל המשטרה רב-ניצב דני לוי, בעקבות תיעודים שבהם נראים לכאורה שוטרים משליכים רימוני הלם לעבר מפגינים בבני ברק בשבוע שעבר. במכתבו מציין השר כי התיעודים מחייבים בדיקה מעמיקה ומיצוי דין עם כל מי שחרג מהנהלים וכי הוא שוקל לעשות שימוש בסמכותו להרחיק לצמיתות שוטרים ומפקדים המעורבים באירוע, ובכלל זה את מפקד תחנת בני ברק-רמת גן סנ"צ יובל שביט, שתועד קורע למפגין את מכנסיו וגורר אותו אחרי שחסם את כביש 4.