1 צפייה בגלריה
סכין
סכין
"משהבחינה בסכין בידי בעלה נעלה עצמה בחדר ונשענה בגופה על הדלת". אילוסטרציה
(צילום: שאטרסטוק)
תושבת בית שאן מנעה בגופה מבעלה להתנפל עליה ולדקור אותה בסכין שבה היה חמוש, וזעקותיה הקפיצו את שוטרי בית שאן שעצרו את הבעל. הוא נאשם באיומים, תקיפת בת זוג והיזק לרכוש במזיד.
"לפני כמה ימים התקבלה קריאה במוקד 100 של המחוז הצפוני מתושבת בית שאן ששמעה את שכנתה זועקת 'הצילו'", תיאר פקד אלדד עבאדי, ראש משרד חקירות במשטרת בית שאן. שוטרי סיור הוקפצו לבית שממנו נשמעו הצרחות ולא מצאו איש, אולם השוטרים לא ויתרו והחלו לתשאל שכנים. הם גילו שהאישה שהותקפה נמלטה לבית הוריה. כשהגיעו לשם איתרו אותה כשהיא מפוחדת, ובסמוך מצאו את בעלה שעוכב לחקירה.
פקד אלדד עבאדי פקד אלדד עבאדי צילום: משטרת ישראל
"מהחקירה עולה שהבעל התנגד לכך שהיא תטוס לחו"ל מטעם העבודה ורצה למנוע את זה". הוסיף פקד עבאדי. "הוא ביקש לדבר עם המנהל שלה והיא סירבה".
בכתב האישום נכתב: "הנאשם חטף את הטלפון הסלולרי מידיה, התקשר למנהל שלה ודרש ממנו לבטל את הטיסה שלה לחו"ל. האישה יצאה מהבית כשהנאשם אחריה, הוא אחז בכוח בכתפיה ומשך אותה בכוח לבית כשהיא מתנגדת וצועקת לעברו שיעזוב אותה. לאחר שנעל את דלת הכניסה והחזיק במפתחות, הוא שבר את המכשיר הנייד של אשתו. בהמשך, לקח כוס זכוכית וניפץ אותה על הרצפה.
"הוא ניגש לעבר המחשב הנייד של אשתו, קרע את כבל החשמל, רצה לשבור את המחשב הנייד אך היא החזיקה אותו בצמוד לגופה כשהיא מתחננת שיצא מהבית וייתן לה לעבוד. הנאשם סירב לצאת ואמר לה 'מי ירצה אותך, את רוצה להיות כמו החברה שלך שהתגרשה? לפני שאתאבד אהרוג אותך. את לא תצליחי להשתחרר ממני'. הוא עזב את חדר השינה, ניגש לארון המטבח והוציא סכין, כשהוא מתקדם לעבר המתלוננת.
"כשהבחינה בו מגיע אליה עם סכין בידו נעלה את החדר, כשהיא נשענת על הדלת ומונעת בגופה מהנאשם מלפרוץ לחדר. הוא החל לדפוק בחוזקה על הדלת בניסיון לפתוח אותה, וכשלא הצליח הלם בפטיש על הדלת, כשהיא צורחת 'הצילו' ומבקשת ממנו בבכי שיפסיק. הוא חורר את דלת העץ, הכניס את ידו בניסיון לתפוס אותה ברגלה. לאחר שכשל בכך התיישב על הרצפה והחל לבכות 'אני לא יודע מה את רוצה ממני, תפתחי את הדלת'. היא החלה להרגיע אותו, להבטיח שלא תתגרש ממנו ולא תספר לאף אחד על המקרה".
היא הלכה לבית הוריה, סיפרה להם על מה שחוותה והם הפצירו בה ללכת להתלונן במשטרה. הנאשם הגיע לבית הוריה וטען כלפיה שהיא הורסת את הבית. אביה דרש ממנו לעזוב את הבית, וזמן קצר לאחר מכן הגיעו השוטרים ועצרו את הבעל בסמוך. מעצרו הוארך עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.
אם אישה בסביבתכם נמצאת במערכת יחסים אלימה, הפנו אותה לקו החירום של משרד הרווחה בטלפון 118 או 077-9208560, או התקשרו בעצמכם. המוקד מאויש במשך 24 שעות ביממה ומעניק שירות בעברית, בערבית, ברוסית ובאמהרית.