3 צפייה בגלריה
עומסים בנתב"ג היום
עומסים בנתב"ג היום
נתב"ג, היום. כ-20 אלף נבדקים
עומסים כבדים הורגשו היום (ראשון) אחר הצהריים בנתב"ג בתור לעמדות בדיקת ה-PCR לנוחתים. קרוב ל-20 אלף איש נבדקו משעות הבוקר בעמדות הייעודיות - מה שיצר תורים ארוכים באולם הנוחתים.
החברה שמפעילה את מתחם הבדיקות טענה כי חרף העומסים - התור לבדיקה הסתכם בכ-30 דקות המתנה בלבד. "מערך הבדיקות של Test&go בנתב"ג הוא מהמובילים והיעילים בעולם", מסרה החברה. "כל מי שנחת בארץ לאחרונה יכול היה להתרשם ממהירות התהליך והשירות. במהלך היממה האחרונה עברו במתחם הדיגום מספר חסר תקדים של נוחתים, וגם בשעות השיא - כאשר מספר מטוסים נחתו באותו הזמן - הצלחנו לספק שירות יעיל, מהיר ואיכותי. התורים מתקדמים במהירות והנוסעים משוחררים הביתה לאחר ביצוע בדיקה כנדרש".
3 צפייה בגלריה
עומסים בנתב"ג היום
עומסים בנתב"ג היום
החברה המפעילה את הבדיקות טוענת: "זמן ההמתנה הוא כחצי שעה"
3 צפייה בגלריה
עומסים בנתב"ג היום
עומסים בנתב"ג היום
נתב"ג, היום
מוקדם יותר הבוקר הודיע משרד הבריאות על שינוי במתווה התו הירוק, כך שהחל מיום ראשון הבא - ישראלי שהחלים מהנגיף לפני יותר מחצי שנה יחויב בקבלת מנת חיסון אחת לפחות, אחרת הוא לא יקבל את התו הירוק.
מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש, קיים בימים האחרונים דיונים עם הגורמים המקצועיים הרלוונטיים בכדי לבחון את המדיניות החדשה כלפי מחלימים. הצוותים החליטו כי על מנת להתמודד עם דעיכת המוגנות אצל מחלימים ולהתאימה לשינוי הגדרת מתחסן, מי שנמצא בעבר חיובי בבדיקה סרולוגית ייחשב מוגן רק אם קיבל בחצי השנה האחרונה, לפחות, מנת חיסון אחת. אם אובחן כחיובי בבדיקת PCR לפני יותר מחצי שנה, יהיה עליו להיות מחוסן במנה אחת לפחות בחצי השנה האחרונה כדי לקבל את התו הירוק.