אישה בת 65 נמצאה אמש (חמישי) ללא רוח חיים במיטתה בדירתה בפתח תקווה. אנשי מד"א והמשטרה שהוזעקו לדירה מצאו את בעלה בסלון, מעשן סיגריה ושותה אלכוהול. הבעל שנראה אדיש סיפר כי מצא את אשתו מתה כבר בבוקר, ועוכב לחקירה. בין היתר נבדק חשד לרצח. מאוחר יותר התברר כי הבעל התקשר לקרובת משפחה ואמר לה שאשתו מתה, והיא זאת שהתקשרה ודיווחה למשטרה.
בשעה 19:31 אמש התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על אישה מחוסרת הכרה השוכבת במיטתה ברחוב הרצל בפתח תקווה. צוות מד"א שהוזעק לדירה קבע את מותה של האישה במקום.
1 צפייה בגלריה
זירת המוות בפתח תקווה
זירת המוות בפתח תקווה
הבניין בו נמצאה האישה שמתה בפתח תקווה
המשטרה הוזעקה על מנת לבדוק אם יש חשד לפלילים. גם השוטרים וגם צוותי מד"א הופתעו לגלות כי בעלה של האישה, תושב פתח תקווה בשנות ה-60 לחייו, יושב בסלון הבית, מעשן סגריה ושותה אלכוהול. הבעל שלא נראה נסער או באבל, סיפר כי מצא כבר בשעות הבוקר את אשתו מתה.
פרמדיקית מד"א ליז גורל סיפרה: "כשנכנסו לדירה ראינו את האישה כשהיא מחוסרת הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".
חוקרי המשטרה וניידת המעבדה לזיהוי פלילי הגיעו לדירה והחלו באיסוף ממצאים מהזירה. בתוך כך, השוטרים עיכבו כאמור לחקירה את הבעל ובהתאם לצורכי החקיֹרה תיבחן הבאתו לדיון בבית משפט היום, בבקשה להאריך את מעצרו. בתום איסוף ממצאים בזירה, תועבר המנוחה אל המכון לרפואה משפטית.
נעמי ויזנר, שכנה שמתגוררת בבניין סמוך ונקלעה לדירה, סיפרה כי ראתה את הבעל יושב נינוח בסלון עם סימני חתך ביד ומעשן סגריה. "כשנכנסתי לחדר ראיתי גופה במצב לא טוב", סיפרה. "הבעל אמר לי: 'משנת 1976 אני נשוי לה, מהבוקר היא מתה וגם אני רוצה למות', ולא רצה לענות לשאלות נוספות".
פורסם לראשונה: 23:30, 09.06.22