עצרה בזירת התאונה, אך המשיכה משם בנסיעה לביתה: תושבת המועצה האזורית מטה בנימין כבת 70 עוכבה הלילה (בין שני לשלישי) לחקירה בחשד לדריסת הולכת רגל בת 89 שנמצאה כמה שעות קודם לכן שרועה על הכביש סמוך למעבר חצייה באזור כיכר דניה בירושלים. האישה פונתה במצב קשה לבית חולים בעיר, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. במשטרה לא מייחסים לנהגת הדורסת חשד לפגע וברח, אלא גרימת מוות ברשלנות.
1 צפייה בגלריה
זירת התאונה בשדרות גולדה מאיר, ירושלים
זירת התאונה בשדרות גולדה מאיר, ירושלים
זירת התאונה בירושלים
(צילום: דוברות המשטרה)
אמש, בשעות הערב המוקדמות, נמצאה הקשישה חבולה בשכונת בית הכרם בבירה. צוות של מגן דוד אדום שהגיע לזירה פינה את האישה תושבת העיר במצב קשה לבית החולים שערי צדק. כעבור זמן קצר נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.
בעקבות התאונה נפתחה חקירה במחוז ירושלים של המשטרה. לפי הודעת המשטרה, "ממצאי החקירה הראשוניים העלו שהנהגת פגעה באישה עם רכבה בשוגג, ולאחר מכן ירדה מהרכב וזיהתה את האישה שרועה על הכביש. בתוך זמן קצר, כשהגיעו אנשים נוספים למקום, היא חזרה לרכב ונסעה מהזירה".
בעקבות פעולות חקירה מהירות שביצעו שוטרי תחנת מוריה ובוחני התנועה של מחוז ירושלים, התבררו נסיבות התאונה ונחשפה זהות הנהגת החשודה בדריסה. במשטרה ציינו כאמור כי נכון לעכשיו לא מיוחס לנהגת חשד לפגע וברח, מכיוון שהיא לא נמלטה מיד אלא עזבה את הזירה זמן קצר אחרי שירדה מרכבה.
שוטרים הגיעו לביתה של הנהגת ועיכבו אותה לחקירה. בהמשך היא שוחררה בתנאים מגבילים והחקירה בעניינה נמשכת.