1 צפייה בגלריה
תקיפה מינית
תקיפה מינית
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
פגיעה מינית בתדירות גבוהה ולעיתים ליד בתו ואשתו. כך מתואר בכתב אישום שהוגש היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בלוד נגד תושב המרכז בשנות ה-40 לחייו בגין תקיפה מינית של אחייניתו במשך שנתיים בעת שהייתה נערה.
הקורבן הגישה תלונה במשטרה וסיפרה כי ב-2015, עת שהייתה נערה, החליטה לעזוב את ביתה עקב משבר שחוותה ותלונה שהגישה נגד אביה בגין מעשי אלימות. בעקבות כך היא הוזמנה על ידי הדוד להתארח בביתו.
עוד סיפרה המתלוננת כי בשנים 2017-2016, הדוד תקף אותה מינית כמעט בכל יום וביצע בה עבירות של אונס, מעשה סדום ועוד כמעט בכל יום. במהלך החקירה נגבו עדויות רבות ובכללן מאחותה הגדולה של המתלוננת שאזרה אומץ וסיפרה כי גם היא הותקפה מינית על ידי הדוד ב-2009 כשהייתה נערה. הדוד נעצר והיום הוגשו נגדו לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.
בכתב האישום, שהוגש על ידי פרקליטות מחוז מרכז, נטען כי בתקופה שבה המתלוננת התגוררה בבית הנאשם ואשתו - היא סייעה להם במטלות הבית וטיפול בילדים, והוא פגע בה מינית בתדירות גבוהה, אנס אותה וביצע בה מעשה סדום ומעשים מגונים.

הסיע אותה לביתו וביצע בה עבירות מין חמורות

במקרה אחר יצאה המתלוננת שהייתה במצב נפשי קשה לשוטט בעיר שבה התגורר הנאשם. הוא יצא לחפש את הנערה, וכשאיתר אותה הוא הסיע את המתלוננת למקום סמוך, שם ביצע בה עבירות מין. בהמשך הוא הסיע אותה לביתו ושם ביצע בה עבירות מין חמורות נוספות.
במקרה נוסף נטען כי הנאשם, אשתו והמתלוננת שתו אלכוהול. המתלוננת נרדמה על הכורסא, הנאשם ואשתו קיימו יחסי מין כשהיא לידם - ובמהלכם הוא נגע ברגלה של הנערה עד שהתעוררה. בנוסף, לנאשם מיוחסים עוד מקרים רבים של עבירות מין כלפי המתלוננת.
האחות הגדולה התלוננה כאמור כי הנאשם אנס אותה בבית אמו-סבתה כשהייתה נערה. בעדותה סיפרה האחות הגדולה על מקרים רבים נוספים שבהם הנאשם תקף אותה מינית. למרות התלונה, המקרים לא הוכנסו לכתב האישום עקב התיישנות.
בחקירתו הראשונית אישר הנאשם את רוב המעשים שיוחסו לו אך טען להגנתו כי הם היו בהסכמה. בהמשך הוא שמר על זכות השתיקה. במהלך עימות מות שתי האחיות הוא סירב להגיב לטענות שלהן.
סניגורו של הנאשם מטעם הסניגוריה הציבורית, עו"ד ארז מושקוביץ, מסר: "כתב האישום הוגש רק היום. נלמד את חומר החקירה ולאחריו ניתן מענה מסודר לבית המשפט".