הפרקליטות הגישה אתמול (רביעי) לבית משפט השלום בתל אביב כתב אישום נגד שלושה צעירים בני 18 ו-19, תושבי תל אביב וחולון, בגין שני מעשי שוד שאירעו בספטמבר ברמת גן ובתל אביב. המקרים תועדו במצלמות אבטחה.
בתיעוד מהשוד בתל אביב נראה אחד הנאשמים מנסה למשוך מידיו של הקורבן תיק ובו כסף, תוך כדי שהוא גורר אותו על המדרכה והכביש. במקביל, נאשם נוסף בועט בקורבן.
2 צפייה בגלריה
תיעוד אירועי השוד
תיעוד אירועי השוד
גוררים ובועטים. תיעוד מהשוד בתל אביב
(צילום: דוברות המשטרה)
חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב דן פתחו בחקירה בחודש ספטמבר עם קבלת שתי תלונות בגין שני מקרי שוד בנסיבות מחמירות שאירעו בתל אביב ורמת גן. על פי החקירה, הקורבנות שרצו להמיר את כספם, תיאמו עם גורמים שנראו על פניו תמימים, באמצעות אפליקציית מסרים.
לפי החשד, שניים מהנאשמים הגיעו ב-14 בספטמבר בשעה 15:30 לרחוב שלושת החיצים בתל אביב כשהם רכובים על קורקינט חשמלי ומצוידים בגז פלפל. השניים תפסו בתיק תוך שהקורבן אוחז בו, הפילו, גררו ובעטו בקורבן ואף ריססו את פניו בגז פלפל עד שהצליחו ליטול את התיק שהכיל 23 אלף שקל וכ-200 דולר ונמלטו מהמקום.
2 צפייה בגלריה
תיעוד אירועי השוד
תיעוד אירועי השוד
הנאשמים נמלטים אחרי השוד ברמת גן
(צילום: דוברות המשטרה)
עוד באותו היום בשעה 19:00, הגיעו שלושת הנאשמים לרחוב נגבה ברמת גן כששוב הם מצוידים בגז פלפל וביקשו מהקורבן להיכנס לבניין סמוך על מנת לבצע את העברת הכסף. הנאשמים ביקשו מהקורבן את הכסף על מנת לספור אותו ואחד מהם ריסס את הקורבן בגז פלפל. השלושה נמלטו מהמקום עם כ-3,500 יורו וכ-3,500 דולר.
שניים מהנאשמים נעצרו בדצמבר האחרון והנאשם השלישי נעצר החודש. מעצרם הוארך מעת לעת ואתמול הוגש נגדם כתב אישום בגין עבירות של שוד בנסיבות מחמירות וסיוע לשוד בנסיבות מחמירות. בנוסף לכתב האישום הוגשה בקשה למעצרם של השלושה עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.