1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
המשטרה עצרה שני נערים בני 17 מבית שמש בחשד שנהגו לאנוס פעוטה באתר בנייה מבודד בעיר במשך כשנה וחצי ובמספר מועדים שונים - מאז שהייתה בת שנתיים וחצי. כך הותר הבוקר (שישי) לפרסום. בימים הקרובים, עם השלמת החקירה, צפוי להיות מוגש נגדם כתב אישום.
החקירה נפתחה לאחר שבתחילת השבוע האחרון, אחד הנערים המעורבים הגיע לתחנת המשטרה בבית שמש של מחוז ירושלים וחשף את המעשים בפני החוקרים. הוא סיפר כי נדרש על ידי נער אחר בן גילו, שביניהם היכרות מוקדמת, להביא את קרובת משפחתו הפעוטה לאתר בנייה מבודד בעיר - ושם על פי החשד בוצעו בה עבירות מין חמורות מאוד, בהן אונס, מעשים מגונים ומעשי סדום בחסר ישע, התעללות בחסר ישע ועוד. רק לאחר שהחלה לבכות, השיב אותה המתלונן אל המסגרת החינוכית שבה שהתה במהלך היום.
בעקבות עדותו, הפך המתלונן לחשוד בעצמו בגין המעשים שתיאר - ולאחר זמן קצר נעצר גם החשוד השני בפרשת המין המזעזעת לחקירה בתחנת בית שמש. למחרת הובאו שני החשודים בפני בית המשפט, שהורה על הארכת מעצרו של החשוד המרכזי. החשוד שהתלונן במשטרה, קרוב משפחתה של הפעוטה, נשלח למעצר בית שהוארך אף הוא.
מהמשטרה נמסר כי עם סיום פעולות החקירה של חוקרי תחנת בית שמש, שהביאו לאיסוף ראיות נגד החשודים ול"גיבוש תשתית ראייתית לביצוע עבירות מין חמורות, אכזריות ומזעזעות במיוחד", הוגשה אמש הצהרת תובע מטעם הפרקליטות בדבר הכוונה להגיש בימים הקרובים את כתב האישום נגד החשוד העיקרי. בהמשך צפוי שיוגש גם כתב אישום נגד החשוד השני שנמצא במעצר בית.
קצין אח"מ תחנת בית שמש של מחוז ירושלים, רב-פקד אביעד בלמס, סיפר: "מדובר בפרשייה חמורה ומזעזעת על כל המשתמע מכך. במשך כל שנותיי כחוקר וקצין חקירות במשטרה, לא נחשפתי למקרה חסר אנושיות ורחמים כפי שהתברר לנו בחקירה זו שהתנהלה ברגישות רבה על ידי חוקרי תחנת בית שמש בימים האחרונים. מיד עם חשיפת המעשים החמורים והבלתי נתפסים על הדעת שבוצעו נגד פעוטה בגיל כה קטן ובזמן ממושך, פתחנו בחקירה ועצרנו את שני החשודים שאחד מהם הוא קרוב משפחתה. בחקירה הבנו שמדובר במעשים שבוצעו מספר פעמים בזמן ממושך, ובוצעו מגוון פעולות חקירה שביססו את התשתית הראייתית נגדם, לכדי כתב אישום שצפוי בימים הקרובים מטעם הפרקליטות".