1 צפייה בגלריה
מסרונים
מסרונים
"הנאשם פנה לקטינות תוך ניצול גילן הצעיר כדי להביא לסיפוק יצריו". אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
בוואטסאפ, באינסטגרם וב"נוני צ'אט": כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד תמיר נזרוב (19) מיבנה, בגין ביצוע עבירות מין בילדות ונערות דרך הרשתות החברתיות.
מכתב האישום שהגישה מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה לבית המשפט המחוזי בלוד, עולה כי נזרוב פנה לתשע ילדות ונערות בנות 12 עד 15, גרם להן לבצע בעצמן מעשים מגונים ולשלוח לו סרטונים בעלי אופי מיני. בחלק מהמקרים שלח להן תמונות מגונות של עצמו, לעיתים בניגוד להסכמתן.
בחודש דצמבר ב-2021 החל הנאשם לפנות לקורבנותיו באמצעות אפליקציה בשם "נוני צ'אט", המאפשרת למשתמשים להתכתב באקראי עם משתמשים מחוברים אחרים. לאחר שיח ראשוני באפליקציה הציע נזרוב לילדות ולנערות להתכתב בוואטסאפ או באינסטגרם.
עוד הוא הואשם כי בתקופת פעולתו, שנמשכה עד אוקטובר השנה, איים על נערה בת 15 כי אם לא תבצע בעצמה מעשה אינוס ומעשה מגונה, יאתר את חברה וישלח לו תמונות מיניות שברשותו. במקרה אחר התחזה לנער בן 14 ושכנע נערה לשלוח לו סרטונים בעלי אופי מיני. בהמשך איים שיפרסם את הסרטונים אם לא תשלח לו תמונה אינטימית שלה.
בחלק מהמקרים ניהל נזרוב שיחות בעלות אופי מיני של "שולט-נשלט", וכן אופי אלים ומשפיל כלפי הילדות והנערות. הוא אף שלח להן סרטונים מיניים שלו וביקש מחלקן להיפגש עמו.
עו"ד אלכסנדרה קרא, שהגישה את כתב האישום, ציינה כי "הנאשם פנה לקטינות והביאן לשתף עמו פעולה בשימוש בשיח מיני כוחני, אלים ומשפיל, תוך ניצול גילן הצעיר וסקרנותן כדי להביא לסיפוק יצריו ודחפיו המיניים המעוותים". החקירה נגדו נפתחה בעקבות דיווחים שהתקבלו במוקד 105 להגנה על קטינים במרחב המקוון.
לנזרוב מיוחסות עבירות של גרם מעשה אינוס בקטינה שלא בהסכמתה החופשית, גרם מעשה סדום בקטינה, ניסיון לסחיטה באיומים ועבירות מין נוספות. בנוסף, הוגשה בקשה להארכת מעצרו עד לתום ההליכים.