1 צפייה בגלריה
מתחם אשפוז חדש בבילינסון
מתחם אשפוז חדש בבילינסון
ארכיון
(צילום: אלי לוי)
טרגדיה בבית החולים: גבר בן 70, שאושפז בבית החולים בילינסון בפתח תקווה, מת לאחר שככל הנראה הצית את עצמו שלא במכוון. בבית החולים ציינו כי האיש נכווה אחרי שהשתמש במצית בניגוד לנהלים.
המקרה אירע לפני 10 ימים. הגבר שסבל ממחלות מורכבות אושפז במחלקה פנימית. מדובר במעשן כבד, שלמרות האזהרות של אנשי הביטחון, המשיך להדליק סיגריות בחדר.
בשלב מסוים ניסה האיש ככל הנראה להדליק סיגריה בעת שישב על כיסא גלגלים והחל לעלות באש. אחות שנכחה במקום סמוך נזעקה לחדר האשפוז והצליחה לכבות את האש שאחזה במאושפז. בעקבות כך נפגע האיש בפלג גופו העליון, בעיקר בפניו ובדרכי הנשימה, ונגרמו לו 30 אחוזי כוויות. הוא הועבר למחלקת טיפול נמרץ, אולם לפני כמה ימים נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.
לבית החולים הוזעקו גם לוחמי אש מתחנת הכיבוי המקומית. בכיבוי אמרו כי קיבלו דיווח על אדם שככל הנראה הצית את עצמו של במודע באחת המחלקות, אולם כאשר הגיעו למקום האש כבר כובתה.
עוד התברר כי המאושפז לא לבש את בגדי בית החולים, וככל הנראה לבש בגדים דליקים. עדיין לא ברור אם הוא ניסה להצית סיגריה או שברגע של חוסר תשומת לב הדליק בטעות עם המצית את בגדיו.
מבית החולים בילינסון נמסר: "תנחומינו למשפחה. מדובר באירוע מצער של חולה שנכווה כתוצאה משימוש במצית בחדר האשפוז בניגוד לנהלים. החולה טופל במחלקת טיפול נמרץ, אך מאמצי הצוותים להצילו עלו בתוהו. בית החולים דיווח על האירוע למערך כבאות והצלה, למשרד הבריאות ולמשטרת ישראל".