ה"רמזור" של רגב נחשף - וגם אמירותיה בשיחות פנימיות על חבריה לממשלה: בתחקיר "המקור" בערוץ 13 נחשפו מסמכים לפיהם בלשכת שרת התחבורה מירי רגב קיים דירוג של ערים ויישובים בשיטת "רמזור", על פי מידת היכולת של ראשי רשויות ואישים מרכזיים ברשות לסייע לרגב בפריימריז.
קטע מתחקיר "המקור"
(באדיבות רשת 13)

"זה נקבע בעצם לפי שילוב של תוצאות הפריימריז שרגב קיבלה בבחירות האחרונות בליכוד", אמר יונתן יהוסף, שכיהן כראש המטה המקצועי של רגב. "ירוק זה רשויות שצריך לתת להן, צריך להילחם בשבילן. צהוב זה רשויות שאם אפשר נחמד. אם נראה שהאוצר זורם איתנו - סבבה. אם לא - לא סוף העולם. לבן זה - שלחו מכתבים, נדבר".
כך למשל, בעוטף עזה המועצות מרחבים ושדות נגב זוכות ליחס מועדף עקב קרבתם של שי חג'ג' ותמיר עידאן לשרה רגב. מנגד, המועצה האזורית אשכול בראשות גדי ירקוני, שאינו איש ליכוד, לא זכתה ליחס מצד שרת התחבורה.
בתחקיר נחשפו מסמכים שבהם רגב חותמת בכתב ידה על החלטות כי הן נעשו "בהתאם להנחיית גורמי המקצוע" - גם במקרים בהם גורמי המקצוע לא הנחו כך או סברו הפוך. לפי הכתבה, בערים מועדפות על רגב כנוף הגליל ואשקלון, ביישוב הדרוזי כסרא-סמיע ובמועצה האזורית נחל שורק בוצעו עבודות שונות בניגוד להמלצות הדרג המקצועי.
מנגד, במקרים בהם הדרג המקצועי המליץ על עבודות ופרויקטים בערים שאינן מדורגות גבוה אצל רגב, היא התעלמה מההמלצות. כך למשל, העיר בית שמש לא הוכנסה לפרויקט המאיץ של משרד התחבורה.
בנוסף ממסמכים עלה כי רגב דירגה את פעילי הליכוד בהתאם ליכולתם לגייס עבורה מצביעים בפריימריז בליכוד - יהלום (פעיל משמעותי), עוגן (פעיל חשוב), פעיל מרכזי ופעיל רגיל. תכתובת העלתה כי חבר ליכוד ביקש שלא להסיר מדרכה שמהווה סיכון תחבורתי סמוך לבית אימו במושב בדרום - ואף שהטרקטורים כבר היו בשטח, העבודה נעצרה. "מירי היקרה, רוצה להודות לך בשם אימי היקרה על העזרה המהירה. אמרו לי כל הזמן - ברגע שמירי תדע, זה ייפתר מיד וכך היה", כתב הפעיל לרגב.
"פגישות מקצועיות קורות פעם בשבועיים. כל שאר הזמן, היא לא מתעסקת במקצועי בכלל", אמר יהוסף, וסיפר כי בעבר אמרה לו רגב: "יונתן תקשיב, המקצועי לא מעניין אותי בכלל. בשביל זה יש לי מנכ"ל. אני פה רק בשביל לעשות פוליטי".
בתחקיר נחשפות תכתובת בקבוצת ווטסאפ של רגב, המכונה "המטבחון", ובה נמצאים בין היתר מנכ"ל משרד התחבורה משה בן זקן ועופר מלכה המקורב לרגב, שלאחרונה נפסל מינויו למנכ"ל רשות שדות התעופה.
העימות בין הנהג של רגב לאנשי השב"כ

לאחר הסערה שפרצה בספטמבר האחרון סביב טענת השב"כ כי נהגה של השרה רגב ניסה לדרוס מאבטח של הארגון, הציע מלכה - לפי התכתובות - למחוק את כרטיס הזיכרון. רגב כתבה אז כי "השב"כ זה חור שחור", ומלכה הגיב: "המוסד יותר גרוע. זה שמאל על מלא מלא".
באותה קבוצת וואטסאפ נחשף מה חושבים רגב וסביבתה על יריבים פוליטיים. על השר אלי כהן אמרה רגב: "מגעיל, חרא של בן אדם", את השרה גילה גמליאל כינתה "בחורה הזויה". מקורבה מלכה כתב כי יאיר לפיד הוא "כמו נסראללה", מנכ"ל משרד התחבורה בן זקן כינה את שר הביטחון יואב גלנט "אפס מאופס", ואת שר האוצר בצלאל סמוטריץ: "גמד, קנאי, נפוליאון".
רגב מסרה בתגובה: "קיבלנו לידנו את השאלות הרבות (מאוד) שהעברתם לנו. מדובר באוסף של שקרים, טענות שווא, חצאי אמת וסילוף של המציאות. צר לנו שהתבססתם על דבריו של יונתן, עובד לשעבר, שגנב מסמכים מלשכת משרד התחבורה כדי להכין תחקיר מכפיש ושקרי נגד שרת התחבורה. אופן הצגת הדברים בתוכנית מסולף, מעוות, רשלני, ערוך באופן מגמתי, איננו מקיים כל קשר עם המציאות והעובדות.
"מכלול הטענות שהועלו נבדקו על ידינו, אחת לאחת, ונמצאו לא נכונות ברמה העובדתית, ובידינו מסמכים השוללים את כל הטענות. אנו מציעים לכם לשקול היטב את פרסום הדברים, לבדוק את עצמכם ואת אמיתות הטענות.
"העשייה של השרה רגב, בפיתוח תשתיות, בקידום מערך התחבורה בישראל באוויר, בים וביבשה, בעבודת השטח המאומצת שלה ושל גורמי המקצוע במשרד ובחברות הכפופות למשרד התחבורה מדברת בעד עצמה. תנופת העשייה של משרד התחבורה בקידום רפורמות, קווי רכבת קלה, פתרונות תחבורה, מתבטאת בשטח.
"הניסיון האומלל והשקרי לייצר הטיה מדומה לטובת ערים 'ליכודיות' הוא מגוחך. העובדות מלמדות ששרת התחבורה, מנכ"ל המשרד וגורמי המקצוע במשרד התחבורה ובחברות התשתית נפגשים באופן שוטף עם ראשי ערים או נציגיהם מימין ומשמאל, מהפריפריה ומהמרכז, יהודים ושאינם יהודים, כדי לקדם פרויקטים תחבורתיים לטובת כלל הציבור משיקולים ענייניים בלבד.
"גם הטענה כאילו השרה מסייעת רק לאנשי הליכוד שקרית. השרה רגב חרטה על דגלה מתן מענה לכל פונה. אל השרה ולשכתה מגיעות אינסוף פניות מאזרחים, חברי כנסת (גם מסיעות האופוזיציה), שרים, יהודים וערבים, דתיים, חרדים וחילוניים, ימניים ושמאלניים. השרה משתדלת לסייע לכולם, והכול בהתאם לדין. לא מתקבל על הדעת שהשרה תתעלם או תפלה לרעה 'אנשי ליכוד'. הם אזרחים שווים במדינת ישראל וזכאים לסיוע כמו כל אזרח אחר, והכל כאמור בהתאם לדין.
"גם הטענות באשר למינויים ויועצים משוללות יסוד. כל המינויים בלשכת השרה ובחברות והתאגידים נעשים על פי הנהלים ובהתאם להמלצות ועדות האיתור או המועצות. השרה שמחה על המינויים המצוינים של מנכ"ל המשרד, מנכ"ל הרכבת, ראש רת"א, ראש הרשות לתח"צ, סמנכ"ל תשתיות, יו"ר הרלב"ד ויתר בעלי התפקיד שמונו".
מנכ"ל משרד התחבורה בן זקן הגיב: "איני עוסק ברכילות זולה שהוצאה מהקשרה ובושלה באופן מגמתי".