4 צפייה בגלריה
אולי תרקוד איתי אירועים מומלצים חג פורים חופש ירושלים
אולי תרקוד איתי אירועים מומלצים חג פורים חופש ירושלים
חג פורים בירושלים, אשתקד
(צילום: אלכס קולומויסקי)
תהלוכות עדלאידע, מתחמי אירועים, הופעות של כוכבים בולטים ומיצגים מקוריים - מקריית שמונה ועד אילת. בגני הילדים ובבתי הספר יחגגו את מסיבות פורים באופן רשמי ביום ראשון, אך ביישובים רבים הקדימו ויחגגו כבר היום (שישי). התלמידים ייצאו לחופשת פורים בימים שני עד רביעי, וישובו ללימודים ביום חמישי, ה-9 במרץ. ynet סוקר עבורכם את אירועי החג בשבוע הקרוב.
בקריית שמונה יציינו את החג בחגיגות מיום שלישי בבוקר בתהלוכת עדלאידע, עם הופעה של גל אדם, אחיו הצעיר והמוכשר של עומר. בצפת, ביום ראשון, יחלו שלושה ימים של חגיגות שיכללו בין היתר מרתון סטנדאפיסטים, הופעות, והמחזה "נסיך מצרים". בעכו, רגע לפני העדלאידע והופעה של נעה קירל, עובדי העירייה ומתנדבים יחלקו כ-1,800 משלוחי מנות לקשישים, ילדים ומשפחות נזקקות, לזכרה של התינוקת אור רחל אברהם ז"ל. ביום שני בבנימינה גבעת-עדה יציינו את חגיגות ה-100 למושבה עם חגיגה מוזיקלית בסגנונות שונים.
בעפולה תיערך עדלאידע עירונית בשד' ארלוזורוב, שתצא לדרך ביום ראשון בשעה 12:30. בניין העירייה יקושט מבפנים ומבחוץ, והעובדים יתחפשו לגיבורי על ביום ראשון ב-10:00. חי-פארק העמק ישנה פניו אף הוא ביום ראשון, עם מיצגי ג'ונגל ואירועים נוספים בין השעות 16:00-19:00 בפארק העירוני.
4 צפייה בגלריה
מיצגים בעדלאידע בנתניה, 2018
מיצגים בעדלאידע בנתניה, 2018
מיצגים בעדלאידע בנתניה, 2018
(צילום: צביקה טישלר)
בחיפה יפתחו את חגיגות הפורים ביום ראשון עם אירועים לכל המשפחה במרכזים הקהילתיים ברחבי העיר ללא תשלום. באמפי נורדאו יחגגו את פורים ביום רביעי החל מ-16:30 עם מופעי קרקס, מתנפחים ועוד אטרקציות. מסיבת רחוב תאיר את רחוב מסדה עם עשרות מופעים והצגות.
בחדרה יחגגו דווקא בשעות הערב של יום שלישי, כשמכיכר השוק העירוני, דרך רחוב רוטשילד ועד לפיאצה יידלקו האורות, ובבמה המרכזית תופיע להקת מיומנה. באי הקרנבל ייהנו ממופעי אש ייחודי, דמויות ענק מגלקסיות אחרות, מופעי אקרובטיקה של אומנים מחו"ל, מיצגי ענק ודמויות מוארות, סדנת תיפוף, מופע בועות, איפור פנים, מתחם משחקים של פעם ועוד.
ביום שלישי בנתניה, החל מהשעה 10:30 ועד 14:30, התושבים ימצאו בכיכר העצמאות מתחמים ייעודיים של סיפורי אגדות, הפנינג ענק עם מתחמי משחקי מולטימדיה, ג'ימבורי, בובות ענק, מגוון מיצגים פינות יצירה, והופעות של אגם בוחבוט, רוי בוי, ליבלובית ואביעדוס. חגיגות פורים יתקיימו גם בשכונות העיר – להטוטנים, מתנפחים, עמדות קרקס, ג'אגלינג ועוד. התושבים יוכלו למצוא פרטים על כך בלוח האירועים באתר האינטרנט העירוני.
ברמת השרון יחגגו את פורים ביום רביעי בפארק הנצח החל מהשעה 10:00. המבקרים יוכלו להנות מהופעות של רינת גבאי, חיפזון וזהירון ואנה זק. במתחם יהיו גם עמדות איפור, סדנאות יצירה, פורימון לילדים, הפעלות, תהלוכות, דמויות שטח והופעות נוספות - להקת ההיפ הופ של מגוונים גולן ולהקות המחולה מגוונים רמת השרון. הכניסה למתחם - חופשית.
4 צפייה בגלריה
הפנינג פורים בהרצליה, 2016
הפנינג פורים בהרצליה, 2016
הפנינג פורים בהרצליה, 2016
(צילום: דוברות עיריית הרצליה)
ברעננה, תהלוכת העדלאידע המסורתית תצא לדרך ביום ראשון בשעה 16:00, מצומת אחוזה\לוי אשכול ועד צומת אחוזה\בן גוריון. בסיום העדלאידע יופיע יובל המבולבל בחניון היובל. בכפר סבא, העדלאידע העירונית תתקיים בסימן חגיגות ה-120 לעיר, ביום שלישי החל מהשעה 11:00 לאורך רחוב ויצמן, מבניין העירייה עד לכיכר העיר.
בהרצליה, ביום שלישי מהשעה 10:00, תהלוכת העדלאידע תצא מגן בן שפר ברחוב סוקולוב, ובסיומה ייערך הפנינג גדול ומופע של הכוכבת אגם בוחבוט במתחם שער העיר.
אווירת החג כבר מורגשת בירושלים, כשבניינים רבים בעיר עטו תחפושות. בשכונת נחלאות תיערך מסיבת הרחוב הגדולה ביותר בישראל.
"הקרנבל של המדינה", העדלאידע בחולון, תצא לדרך במתכונת משודרגת אחרי שלוש שנים של הפסקה: מסלול חדש מרח' משה שרת (מול בית שטיינברג), דרך רחוב אלופי צה"ל ושדרות גולדה מאיר, עד מוזיאון העיצוב ברחוב פנחס אילון. הצופים יוכלו להנות ממיצגי ענק ומופעי אקרובטיקה, ובסיום התהלוכה יתקיים מופע של נעה קירל.
ראשון לציון תחגוג פורים בסימן 140 שנה לעיר בקרנבל פורים חגיגי ביום שלישי החל מ-10:00. בין המופיעים: מיקי, הדוד חיים, קוגומלו, סמי הכבאי, רינת גבאי, מאיה פאפאיה, תלתלית וזוקו וצ'יקולולו וגם כוכבים מקומיים. ביום ראשון בשעה 16:00 יתקיימו שתי תהלוכות בהשתתפות תלמידי בתי הספר בעיר וקבוצות מחול ותיאטרון.
4 צפייה בגלריה
מסיבת אופניים FIT לכבוד פורים בתל אביב
מסיבת אופניים FIT לכבוד פורים בתל אביב
פורים בתל אביב, 2021
(צילום: טל שחר )
בתל אביב יחגגו את פורים בכל רחבי העיר, והעירייה מזמינה את התושבים והמבקרים להתעדכן באתר האינטרנט העירוני. בין מוקדי החגיגות: מסיבה בפארק שרונה ביום שבת בשעה 10:00 עם יריד דוכני קרקס ופעילויות לילדים. ביום רביעי בערב, כיכר השעון ביפו תתחפש לארץ השמש העולה, בשיתוף השגרירות היפנית בישראל, עם תפאורה, אמני רחוב, מופעי מוזיקה ומחול ועוד.
התושבים והמבקרים בכיכר רבין ביום שני, בין השעות 16:00-19:00, יוכלו למצוא דוכני יריד, דמויות קרקס, הופעה של רונן דה לוקס ואטרקציות נוספות. בפארק דוידוף ביפו, יתקיים ביום שלישי החל מהשעה 12:00 אירוע ענק לקהילה עם מתחמי נינג'ה, ג'ימבורי, קולנוע, ומופעים של מני ממטרה ואדם ברוטמן מנינג'ה ישראל. בסקייטפארק בחוף תל ברוך ייערך ביום שישי הבא הפנינג עם הדרכות סקייטבורד, קיר גרפיטי ותחרות גלישת תחפושות.
ביבנה יחגגו את פורים ביום שלישי, החל מהשעה 11:00 בפארק הסנהדרין, עם הפנינג לכל המשפחה, שלג מהחרמון, מופע של סמי הכבאי ואטרקציות נוספות.
במדרשת בן גוריון שבנגב תיערך כבר היום העדלאידע המסורתית בהשתתפות התלמידים. בבאר שבע, תצא לדרך ביום שלישי בשעה 09:30 העדלאידע העירונית מרחבת רמות ספורטיב עד לפארק המשחקים.