1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים
אילוס אזיקים
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
תושב הצפון בשנות ה-40 לחייו, אב לשני ילדים, נעצר בימים האחרונים לאחר שתקף את אשתו ואם ילדיו והיא אושפזה בבית חולים. בחקירתה היא סיפרה כי בעלה נוהג להכות אותה שנים רבות ועד היום היא לא התלוננה נגדו. עוד עלה חשד כי הוא תקף גם את שני ילדיו מגיל צעיר: הוא נהג להצליף בהם עם חגורה ולחבוט בהם עם מטאטא וב-2014 לחמם כפיות ולהצמיד אותן לישבניהם "במטרה לגמול אותם מלהטיל את מימיהם על עצמם". בתום החקירה הוגש נגדו כתב אישום בגין תקיפה בנסיבות מחמירות, תקיפת קטין הגורמת חבלה חמורה ואיומים.
רס"ב וויסאם אשקר, חוקר אלימות במשפחה במחוז הצפוני, סיפר כי "לטענת האישה, היא יצאה לארוע משפחתי וכששבה הביתה היא נדהמה לגלות את בעלה מבלה עם אישה אחרת. כשמחתה בפניו על מה שקרה הוא התנפל עליה והכה אותה בעוצמה ותקף את בתם עם מקל מטאטא". בעקבות התלונה זימנה המשטרה חוקרי ילדים של משרד הרווחה, שגבו מהם עדויות.
"גורם המעורה בפרטי החקירה אמר כי "מהעדויות נחשפה תמונה מצמררת של אב אלים שנהג להכות את ילדיו מגיל צעיר, להצליף בהם עם חגורה ולחבוט בהם עם מטאטא. שיא האכזריות היה כשחימם כפיות על אש ואז הצמיד אותן לישבניהם של שני ילדיו וזאת במטרה לגמול אותם מלהטיל את מימיהם על עצמם". נגד האב צפוי להיות מוגש כתב אישום והוא מכחיש את החשדות נגדו, אך אישר כי במקרה אחד הכה את בנו.
"אני חוקר כבר 23 שנים ומעולם לא נתקלתי באכזריות כל כך חמורה. התעללות כזו כדרך לגמול תינוקות לא ראיתי מעולם", סיכם רס"ב אשקר.
עו"ד רם דוד, שמייצג את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית, מסר בתגובה: "החשוד מכחיש את המיוחס לו, מדובר באדם נורמטיבי ללא עבר פלילי, לטענתו מדובר בעלילת שווא של אשתו. נלמד את חומר הראיות".