נוסע במהירות, ואז פונה בחדות ימינה, עוקף רכב - ופוגע בתחנת האוטובוס: בתיעוד ראשון נראה רגע הפיגוע הרצחני שלשום בשכונת רמות, שבו המחבל חוסיין קראקע דרס למוות שלושה בני אדם - הילדים יעקב (5) ואשר (7) פאלי, והאברך הצעיר אלתר שלמה לדרמן (20). במשטרה בודקים את התיעוד במטרה לבחון אם מישהו ידע מראש על הפיגוע, ולכן צילם.
דבורה פאלי, אמם של הילדים שנרצחו שבעלה אברהם מאושפז במצב בינוני, סיפרה על הדקות שלפני הפיגוע: "בעלי לקח את הילדים הקטנים שהיו אמורים לנסוע באוטובוס, כאשר חלק מהמשפחה נוסעת ברכב. הבן הגדול שהיה אמור ללוות את היותר קטנים נשאר ברכב. בעלי יצא עם הילדים ואז הרכב נכנס בהם. הבן התקשר לספר שקרה משהו. זה היה ממש פה, קרוב לבית. הגענו לשם לזירה, והבן שהיה בחיים אמר לי - 'אני לא יודע מה קורה, איפה האבא, איפה הילדים'".

"יש לנו כל כך הרבה קורבנות, כל כך הרבה נופלים, אני רק רוצה שהקורבן שלנו לא יהיה לשווא", אמרה. "שלא יהיה עוד אירוע בשרשרת הטרגדיות". היא סיפרה כי היא עובדת בארגון בשם "חברותא-איילת השחר", שמחבר בין נשים חרדיות וחילוניות, ובין גברים חרדים לחילונים, ועל רקע ההפגנות מחר אמרה: "אנחנו נמצאים במקום של פיצול ובאירוע שלנו אנחנו רואים את החיבור. אנשים מכל רחבי הארץ ומכל המגזרים הגיעו לנחם ולהשתתף בצער, ולהביע זעזוע וזה מראה לנו שאנחנו עם אחד. אני קוראת לכולם - אין מה לשנוא, כולנו עם אחד".
על בעלה המאושפז אמרה: "הוא עבר ניתוח, הפציעות שלו הן בעיקר פציעות חיצוניות ולא באיברים הפנימיים. שברים בהרבה מקומות בגוף. הוא יצטרך שיקום ארוך. אנחנו צריכים את התפילות של עם ישראל. בורא עולם נתן לי כוחות, ואם היו אומרים לי שאני אצטרך לעמוד בכאלו סיטואציות לא הייתי מתארת לעצמי שאצליח".