4 צפייה בגלריה
רונית מעול ילדה בת
רונית מעול ילדה בת
רונית מעול מחזיקה ביד של התינוקת אורי
הנחמה הגדולה אחרי האסון הכבד שפקד את המשפחה: בבית החולים ברזילי באשקלון נולדה בחודש שעבר במזל טוב בת לתושבי העיר רונית ותמיר מעול, שאיבדו באוגוסט 2019 שתיים מבנותיהם, ירין (19) ותהל (17) בתאונת דרכים. "זה מרפא קצת, אבל הלב בוכה כל הזמן", אמרה אתמול (שלישי) האם רונית (51).
התאונה הקטלנית לפני יותר משנתיים וחצי אירעה ברחוב התחיה באשקלון. ברכב הסקודה היו ירין ובן זוגה ברק שמואל, תהל והאחות הקטנה אדל שהייתה אז בת 14. מסיבה לא ברורה נהג הרכב איבד שליטה והתנגש בעץ על אי-תנועה.
4 צפייה בגלריה
צעירה נהרגה בתאונה באשקלון
צעירה נהרגה בתאונה באשקלון
זירת התאונה באוגוסט 2019 באשקלון
(צילום: דוברות המשטרה)
מותה של תהל נקבע בזירה, וכעבור כמה שעות מתה מפצעיה גם ירין. בן הזוג שמואל והאחות אדל נפצעו קשה. במשטרה התקשו אז לקבוע מי נהג ברכב. תחילה נטען כי שמואל היה זה שישב מאחורי ההגה, אך לבסוף הוחלט לסגור את תיק החקירה מאחר שלא ניתן היה בוודאות לקבוע מי נהג ברכב.
בחלוף הזמן השקיעו ההורים רונית ותמיר את כל המאמצים בשיקומה של אדל, שגם כיום בגיל 17 עדיין נמצאת בתהליכי שיקום. במקביל החליטו בני הזוג להרות שוב, ובחודש שעבר הביאו לעולם את הבת אורי. למרות הכאב והאובדן, התינוקת החדשה מפיחה שמחה בבית המשפחה.
4 צפייה בגלריה
אדל מעול
אדל מעול
אדל מעול לפני התאונה
"זה לא היה פשוט להביא ילדה לעולם בגילי, ליוו אותי מיטב הרופאים ובזכותם זה הצליח", סיפרה רונית. "בחרנו את השם אורי כי היא האור שלנו. בזכותה נכנס לביתנו אור, קצת אור חזר הביתה".
רונית אמרה עוד: "אדל משתקמת לאט-לאט ואורי עושה לה טוב. כל היום היא רוצה להחזיק אותה ולחבק אותה. למרות השמחה מהולדת אורי הכאב לא מרפה, כל הזמן יש קושי וגעגועים. אורי מעסיקה אותנו, נותנת לנו משמעות. היא אהבה ענקית שלנו".
פורסם לראשונה: 20:32, 19.04.22