תיעוד קשה ממשפחתון פרטי בגליל: הורים מהכפר ריינה שבגליל החלו לחשוד שמשהו אינו כשורה בפעוטון שאליו שלחו את ילדיהם - ובתיעוד שהגיע לידי ynet נראים הילדים מותקפים בכמה הזדמנויות. בעקבות הפרסום ב-ynet נפתחה חקירה בחשד להתעללות.
בתיעוד נראית אחת העובדות סוטרת כמה פעמים לפעוט תוך כדי שהוא בוכה, ובמקרה אחר היא תועדה סוטרת לפעוטה עד שהחלה לבכות. בהזדמנות נוספת תועדה העובדת מכה פעוטה בראשה, ומושכת פעוט משערות ראשו. עוד גילו ההורים מהתיעוד כי עובדת נוספת זרקה את נעליה לעבר אחד הפעוטות, ולאחר מכן מבקשת ממנו להחזירן. באחד מהסרטונים נצפתה אחת העובדות משוחחת ארוכות בטלפון ומתעלמת מבכי של תינוק בן כמה חודשים.
ע.א, שהורים לפעוטות בגן פנו אליו לאחר שהתעורר אצלם חשד לפגיעה בילדיהם, אמר כי "פעלתי להשיג ראיות, וקיבלתי את התיעוד לידי. התמונה היא קשה". הוא הוסיף: "אני תוהה איפה הרשויות שלא יודעות מה מתרחש במשפחתון. מה שפורסם זה רק חלק מהדברים".

1 צפייה בגלריה
תיעוד ההתעללות בגן הילדים בכפר ריינה שבצפון
תיעוד ההתעללות בגן הילדים בכפר ריינה שבצפון
מכה פעוטה בראשה, מושכת פעוט משערות ראשו. התיעוד מהמשפחתון
הורה לפעוט בגן שצפה בתיעוד, התקשה להאמין למראה עיניו. "כל מי שפוגע בחסרי ישע מקומו צריך להיות בכלא, ולא בעבודה עם ילדים. אני לא מחזיר את הילד שלי למשפחתון הזה". אמא לילד בפעוטון אמרה כי היא מרגישה שילדה "עבר סוג של טראומה, שלא הצלחתי להבין. ככל הנראה זה נבע בגלל האלימות שהוא ספג והדבר הפריע לו. המשטרה חייבת לחקור את הנושא ולא להעביר את העניין בשתיקה".
זמן קצר לאחר הפרסום ב-ynet התגודדו הורי היישוב מחוץ למשפחתון והחלו למחות. במועצת היישוב כי "אנו מגנים בחריפות את מה שראינו בסרטון. אינטרס הילדים הוא מעל לכל שיקול, וכמועצה מקומית אנו רואים את חשיבות המשפחתונים שנמצאים תחת רישיון משרד החינוך שמחייב פיקוח, מצלמות והדרכה לצוותים". במועצה המקומית קראו לכל המשפחתונים ביישוב לפעול לקבלת רישיונות.
האחראית למשפחתון מסרה: "הכול אצלנו תקין. לא יודעת מהיכן הגעתם לתיעוד. אני בטוחה שכל מה שנאמר הוא שקר ואין בסיס לדברים".