עומר ג'יתאווי, צעיר בן 25, נהרג הבוקר (שישי) בהתנגשות בין משאית לשתי מכוניות בכביש 5504 באזור מחלף אייל. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו ופינו שני פצועים, בהם אחד במצב קשה, לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. ג'יתאווי שנהרג התגורר בטולכרם שבשטחים, אולם החזיק בתעודת זהות ישראלית.
התאונה אירעה סמוך לשעה 06:50, אז התקבל הדיווח במוקד של מרחב ירקון במד"א. החובשים אילת אליהו ומתן גידה, שהגיעו לזירה על אופנועים, סיפרו כי הבחינו בנהג ההרוג כשהוא לכוד במכונית. "ראינו על הכביש משאית ושני כלי רכב, באחד הרכבים שהיה מעוך נלכדו הנהג ונוסע שישב לצידו. הנהג, צעיר כבן 20, היה מחוסר הכרה ועם חבלה רב מערכתית קשה, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו". המשטרה עיכבה את נהג המשאית לחקירה.
3 צפייה בגלריה
עומר ג'יתאוי
עומר ג'יתאוי
עומר ג'יתאווי, הצעיר שנהרג בתאונת הדרכים הבוקר
3 צפייה בגלריה
הזירה בכביש 5504 סמוך למחלף אייל
הזירה בכביש 5504 סמוך למחלף אייל
זירת התאונה סמוך למחלף אייל, הבוקר
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
3 צפייה בגלריה
הזירה בכביש 5504 סמוך למחלף אייל
הזירה בכביש 5504 סמוך למחלף אייל
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
אליהו וגידה ציינו כי הנוסע שהיה לצדו, כבן 30, היה בהכרה מעורפלת וסבל גם הוא מחבלה רב מערכתית קשה. "הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים תוך חילוצו מהרכב, ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה. לנהג המשאית, גבר כבן 50, הענקנו טיפול ראשוני במקום ופינינו אותו להמשך בדיקות כשמצבו קל. מהרכב השלישי לא היו נפגעים".
הלילה, סמוך לשעה 00:30, נהרג רוכב אופנוע כבן 35 שפגע בעמוד תאורה בשדרות יצחק רבין בעפולה. חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו למרכז הרפואי העמק בעיר, שם נקבע מותו.

החובש דניאל מוסאי והפרמדיק טאופיק רינאווי סיפרו כי "רוכב האופנוע שכב מחוסר הכרה במרחק רב מהאופנוע. הוא סבל מחבלה רב-מערכתית קשה והיה ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים תוך ביצוע פעולות החייאה".
כ-20 דקות לפני כן, רוכב אופנוע בשנות ה-20 לחייו נפצע באורח קשה בתאונה במועצה מקומית כאבול שבגליל המערבי. צוות של מד"א טיפל בו במקום ופינה אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה. אמש, סמוך לשעה 22:24, אז התקבל הדיווח במרחב אשר של מגן דוד אדום, אישה בת 42 נפצעה באורח קשה בתאונת דרכים בכביש 784 בצומת מורשת לכיוון צומת כאוכב שבגליל התחתון. צוות של מד"א טיפל בה ובאדם נוסף שנפצע באורח קל בתאונה ופינה אותם לבית החולים רמב"ם בחיפה.
פורסם לראשונה: 01:34, 24.06.22