אנס את בתו בבית ובטיול בחו"ל - ותקף את אחיה: בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (ראשון) 16 שנות מאסר על אב לשישה ילדים מהדרום (41), שהורשע באונס בתו ובביצוע מעשים מגונים בה במשך תקופה של כשלושה חודשים, שהחלה כחודש לפני שחגגה 12. על האב נגזר גם לשלם לבתו פיצויים בסך של 150 אלף שקלים.
בכתב האישום, שהוגש בשנת 2019, נטען כי האב תקף מינית את בתו במהלך השעות שבהן אשתו הייתה בעבודתה, וכן במהלך טיול בחו"ל לרגל בת המצווה של הילדה, אז אנס אותה כמעט בכל לילה. בנוסף, כתב האישום ייחס לאב גם תקיפה של שלושה מאחיה של המתלוננת, בין היתר באמצעות חגורה.
1 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
האב טען במהלך המשפט כי בתו משקרת, והיא ועדים נוספים נאלצו להעיד כמה פעמים נוספות. בין היתר ההגנה טענה כי סבה של המתלוננת הוא זה שביצע בה את עבירות המין. עם זאת, השופטים קבעו כי הם נותנים אמון מלא בעדותה של הבת, והצהירו כי האב לא היסס לבצע את זממו גם בעת שילדיו האחרים שהו בבית.
"העבירות בוצעו תוך ניצול מעמדו במשפחה כאביה, ניצול אהבתה אליו ואמונה בו, והכל לשם סיפוק צרכיו המיניים", אמרו.
בד בבד, השופטים קיבלו את טענת סנגורו של האב, שציין כי העבירות החמורות נפסקו לאחר תקופה קצרה יחסית, וזקפו את עובדה זו לזכותו, "הגם שתקופה קצרה זו ודאי נחרטה בזיכרונה של בתו כנצח". האב הורשע גם בתקיפת קטין ועבירות תקיפה נוספות כלפי שלושת ילדיו האחרים. פרקליטות מחוז דרום, בהובלת עורכת הדין קרן שטרית, ביקשה להטיל עליו עונש של עד 20 שנות מאסר.