1 צפייה בגלריה
אלברט שטרומצה
אלברט שטרומצה
"היה מוערך ואהוב על כולם". אלברט שטרומצה
(באדיבות המשפחה)
טרגדיה בקיבוץ עין דור: אלברט שטרומצה בן ה-76, החצרן הוותיק והמיתולוגי של הקיבוץ, הוא הגבר שנהרג אתמול (שני) מפגיעת טרקטור במועצה האזורית עמק יזרעאל. הוא הותיר אחריו שלושה ילדים ותשעה נכדים.
אתמול, סמוך לשעה 09:43 בבוקר, התקבל דיווח במד"א גלבוע על גבר שנפגע מטרקטור בשטחים החקלאיים של עמק יזרעאל. חובשים ופרמדיקים של מד"א במרחב גלבוע שהגיעו לטפל בו נאלצו לקבוע את מותו במקום. חובש רפואת חירום קובי שושנה סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב סמוך לטרקטור כשהוא מחוסר הכרה וללא רוח חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".
גיא צליל, מנהל הקהילה בקיבוץ עין דור, ספד לשטרומצה: "אלברט חי כאן עשרות שנים. הוא היה איש חרוץ מאוד, קם בכל בוקר לעבודתו כחצרן הוותיק של הקיבוץ, עבד במשך זמן רב במפעל טלדור שבקיבוץ בתחומי הרכב והכספים, ובשנים האחרונות מאז שיצא לגמלאות עבד בעין דור כחצרן. הוא היה בעל חוש הומור ומאוד אהב את הקיבוץ. עצוב לנו".
עידן, בנו של שטרומצה, ספד: "איבדנו אב וסב אהוב ומסור, חייכן, בדחן ומלא שמחת חיים. הוא היה מסביר פנים, מוערך ואהוב על ילדים ומבוגרים, איש מעשה ועבודה. הוא עלה לארץ מקולומביה, לחם במלחמת ששת הימים, ההתשה ויום כיפור".
מחקירת בוחני התאונות במרחב העמקים עולה חשד שבמהלך העבודה בשטח, התדרדר הטרקטור, פגע בו ומחץ אותו למוות.