2 צפייה בגלריה
בחריין, דובאי, ים המלח
בחריין, דובאי, ים המלח
בחריין, דובאי, ים המלח
(צילום: Manu M Nair, makarenko7 / shutterstock)
שר התיירות חיים כץ ייצא היום (שלישי) לביקור מדיני בבחריין על מנת לחזק את הקשרים התיירותיים בין המדינות, ברוח הסכמי אברהם. כץ הוא השר הראשון שמגיע לביקור רשמי בבחריין מטעם הממשלה הנוכחית, ושר התיירות הראשון שמגיע לביקור במדינה.
הביקור ייערך בהזמנת שרת התיירות הבחריינית, פטימה אל-צירפי. במסגרת הביקור, כץ ייפגש עם אל-צירפי ועם שר האוצר והכלכלה, סאלמן אל-חאליפה.
עם כץ תצא משלחת מקצועית הכוללת את נשיא התאחדות המלונות, אלי כהן, וסגנית התאחדות סוכני הנסיעות בישראל, סער פוקס. המשלחת תקיים פגישות עבודה עם בכירים מתעשיית התיירות בבחריין, בהם הבעלים של קבוצת גולף אייר, נציגים מהתאחדות התיירות והסוכנים בבחריין.
2 צפייה בגלריה
ישיבת ממשלה
ישיבת ממשלה
חיים כץ
(צילום: אמיל סלמן)
היוזמה העיקרית שעומדת בבסיס הביקור, היא קידום חבילות תיירות עבור השוק האסייתי, הכוללות את ישראל, האמירויות ובחריין. מדובר במהלך שיקדם את התיירות האזורית ויחזק את נוכחות התיירים מאסיה בישראל.
במשרד התיירות אף גיבשו כמה חבילות משותפות, הכוללות נופש בישראל, בחריין ודובאי: חבילה של שמונה ימים הכוללת שלושה ימים בבחריין וחמישה בישראל, שכוללת יומיים בירושלים, יום בים המלח, יום בכינרת ויום נוסף בתל אביב; מסלול הפוך של חמישה ימים בישראל ועוד שלושה ימים בבחריין; חבילה של עשרה ימים עם יומיים בדובאי, יומיים בבחריין וארבעה ימים בישראל.
כץ אמר כי "נפעל לממש את הפוטנציאל להפוך את המזרח התיכון לאזור תיירות מוביל בשוק האסייתי וביעדים רחוקים נוספים. יחד, נציע חוויית תיירות עשירה. היסטוריה לצד מודרניזציה, תרבות וקולינריה משובחת".