עשרה ילדים, בגילי 8 עד 12, נתקעו הערב (מוצאי שבת) על גבי מתקן הקרוסלה בטיילת באיילת, בגובה של כ-30 מטרים. שירותי הכיבוי שהוזעקו למקום חילצו אותם בתום כחצי שעה באמצעות מנוף גבהים. כלל הילדים חולצו בשלום ולא נזקקו לטיפול רפואי.
מרשות הכבאות נמסר כי מפעילי המתקן, המכונה "טרנטולה", אמרו לכבאים כי הוא נתקע בשל תקלה טכנית וכי לא ניתן היה להוריד את הילדים שבילו עליו. החילוץ נעשה בזהירות ובכמה סבבים, שבכל אחד מהם חולץ זוג ילדים אל עבר הקרקע - שם המתינו להם הוריהם המודאגים, לצד עשרות עוברי אורח שהתקהלו מסביב.
2 צפייה בגלריה
תקלה במתקן הקרוסלה באילת
תקלה במתקן הקרוסלה באילת
החילוץ מה"טרנטולה". כל הילדים במצב טוב
רשף רז בכור, שפיקד על האירוע, אמר כי "כשהגענו למקום הבחנו בעשרה ילדים תקועים בגובה על מתקן הקרסולה. בגלל הגובה הרב שבו היו הילדים וחוסר יכולת להוריד את המתקן ביצענו חילוץ באמצעות מנוף אל עבר הקרקע של כל עשרת הילדים. חלקם היו מפוחדים ומבוהלים. כלל הילדים חולצו בבטחה ולא נזקקו לטיפול רפואי".
זו לא התקרית הראשונה שבה נתקעים מבלים על גבי המתקן. גם באפריל 2017 הוא הפסיק לעבוד בשל הפסקת חשמל, ואחת מהילדים שנתקעו בו אז תועדה פורצת בבכי. שנה לפני כן אירע מקרה דומה. אז נתקעו ארבעה מבלים למשך כחצי שעה בגובה 35 מטרים מעל הקרקע. למקום הגיעו אז חמישה צוותי כיבוי, והם הסתייעו במנוף גבהים וסולמות.