המשטרה עצרה בצהריים (יום ו') את אברהם בוסקילה (19) מאלעד בחשד למעורבות בתאונת הפגע וברח שאירעה לפנות בוקר בכביש 6 ליד בן שמן ושבמהלכה נדרס למוות נפתלי סייביץ, בן 20 ממודיעין עילית. שני נוסעים שהיו עם הצעיר ברכב בשעת התאונה עוכבו לחקירה.
בית משפט השלום בפתח תקווה האריך את מעצרו של בוסקילה בארבעה ימים. עורכת דינו, הילה מזל מוהדב, טענה כי החשוד הרגיש שפגע במשהו - עצר את רכבו ובמשך דקות ארוכות לא מצא דבר. "זו טרגדיה לכלל המעורבים. הוא לא מפסיק לבכות", אמרה. סנגורו של חשוד נוסף, נוסע שהיה ברכב ששוחרר ממעצר, אמר כי למרשו אין אחריות פלילית בתאונה.
3 צפייה בגלריה
בן 20 נהרג בתאונת פגע וברח סמוך לבן שמן
בן 20 נהרג בתאונת פגע וברח סמוך לבן שמן
זירת התאונה סמוך לבן שמן
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
3 צפייה בגלריה
אברהם בוסקילה
אברהם בוסקילה
אברהם בוסקילה בבית המשפט
(צילום: עמית שעל)
לפי החשד, סמוך לשעה 04:37 פגע הרכב שבו נהג הצעיר בסייביץ שחצה את הכביש בסמוך למחלף דניאל. מותו של סייביץ נקבע בזירה, ובמקביל העניקו צוותי הרפואה טיפול להולך רגל שנפצע באורח בינוני ולאדם נוסף שלקה בחרדה. הנפגעים פונו לבית החולים שיבא בתל השומר.
3 צפייה בגלריה
עורכי הדין של הילה מזל מוהדב ואייל אוחיון
עורכי הדין של הילה מזל מוהדב ואייל אוחיון
עורכי הדין של הילה מזל מוהדב ואייל אוחיון
(צילום: עמית שעל )
אריה מאיירס, פרמדיק מד"א, סיפר: "בשולי הכביש שכב צעיר כבן 20 מחוסר הכרה, עם חבלת ראש קשה. הוא היה ללא נשימה וללא דופק. ביצענו בדיקות רפואיות, ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. במקום התהלך צעיר נוסף כבן 20, שהיה נסער והתלונן על כאבים בגב, וצעיר נוסף שלקה בחרדה. לאחר בדיקות וטיפול ראשוני בשטח, פינינו אותם לבית החולים".
מיד לאחר התאונה ניסו במשטרה להתחקות אחר מצלמות האבטחה הסמוכות לזירת התאונה, על מנת לאתר את מספר הרישוי של הרכב הפוגע.
פורסם לראשונה: 14:13, 27.08.21