1 צפייה בגלריה
אסמאעיל אלשמאלי נרצח בשכונת ג'ואריש ברמלה
אסמאעיל אלשמאלי נרצח בשכונת ג'ואריש ברמלה
הנרצח ברמלה אלשמאלי
נמשכת האלימות בחברה הערבית: איסמעיל אלשמאלי (47), נשוי ואב לילד, נרצח הערב (מוצאי שבת) ביריות בשכונת ג'ואריש ברמלה. מהירי נפצע בינוני גם נער בן 16. אלשמאלי הוא הנרצח ה-88 בחברה הערבית מתחילת השנה. במקביל נפצע גבר בן 45 באורח קשה מירי ביישוב תל שבע בנגב. המשטרה פתחה בחקירה, לא דווח על עצורים.
בשעה 22:02 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על שני פצועים מירי בשכונת ג'ואריש ברמלה. חובשים ופרמדיקים טיפלו בגבר שנפצע אנוש וכן בנער בן 16 שנפצע באורח בינוני. שני הפצועים פונו כאמור על ידי צוותי מד"א לבית החולים אסף הרופא בצריפין, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של הגבר.
עבד עיסאי, חובש מיחידת האופנועים, סיפר: "השניים סבלו מפצעי ירי בגופם הגבר שכב מחוסר הכרה ברחוב, כששוטרים מבצעים בו פעולות החייאה בסיסיות. הנער היה בהכרה מלאה בחצר בניין סמוך. יחד עם כוחות נוספים של מד"א הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם לבית החולים".

פרץ מחסום מחשש שיירו בו שוב

בשעה 22:21 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על פצוע מאירוע אלימות בתל שבע. חובשים ופרמדיקים העניקו טיפול רפואי לפצוע בן 45, והוא פונה במצב קשה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. חקירה ראשונית העלתה כי הפצוע נסע עם רכבו עד למחסום משטרתי, ופרץ את המחסום מחשש שיירו בו שוב.
החובש הבכיר איברהים אלאעסם סיפר: "הפצוע שסבל מפציעה חודרת היה בהכרה מעורפלת. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות ופינינו אותו לבית החולים".