1 צפייה בגלריה
תאונת דרכים תאונה דריסה רמת גן מנדס הרוגה
תאונת דרכים תאונה דריסה רמת גן מנדס הרוגה
תאונת דרכים תאונה דריסה רמת גן מנדס הרוגה
(צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה)
הולך רגל כבן 80 נהרג הבוקר (חמישי) מפגיעת רכב ברחוב מנדס הרמת גן. פרטי המקרה עדיין נבדקים במשטרה, אך עדי ראייה סיפרו כי נהג הרכב ככל הנראה עיבד שליטה על רכבו ועלה על המדרכה - שם פגע באדם שלבסוף נהרג.
החובשים שהגיעו למקום בתוך שניות משום שהיו במקרה באזור ואף שמעו את עוצמת ההתנגשות ניסו לבצע פעולות החייאה בהולך הרגל במטרה לייצב את מצבו לפני פינויו לבית החולים, אך לצערם כשלו במשימה. במשטרה קיבלו דיווח על התאונה ופתחו בחקירת הנסיבות.
"היינו בסמוך לתאונה כאשר התרחשה. מיד ניגשנו לעזור לפצוע ובמקביל דיווחנו למוקד 101 של מד"א על מנת להזניק ניידת טיפול נמרץ למקום", סיפר חובש רפואת חירום במד"א אלחנן שלוסברג. "ראינו רכב על המדרכה ומתחתיו נלכד הולך הרגל כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ועם פגיעה רב מערכתית קשה. חילצנו אותו במהירות והתחלנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".
על פי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים (הרלב"ד), מתחילת השנה נהרגו בכבישי ישראל 332 בני אדם. ההרוג הבוקר היה הולך הרגל ה-91 שנהרג בתאונת דרכים מתחילת השנה.