ג'ולייט למור, סטודנטית לרפואה בת 18 מאונטריו, נחשפה בסוף השבוע כזוכה הגדולה של הגרלת הלוטו של אונטריו שנערכה בחודש שעבר, ושבה גרפה לבדה 48 מיליון דולר קנדי, סכום השקול ל-35.8 מיליון דולר אמריקני. בכך הפכה לאדם הצעיר ביותר בקנדה שזכה בפרס גבוה שכזה.
1 צפייה בגלריה
קנדה אונטריו ג'ולייט למור בת 18 זכתה ב 35 מיליון דולר בלוטו ב כרטיס הראשון שמילאה בחייה
קנדה אונטריו ג'ולייט למור בת 18 זכתה ב 35 מיליון דולר בלוטו ב כרטיס הראשון שמילאה בחייה
48 מיליון דולר קנדי. ג'ולייט והפרס
(קרדיט: ONTARIO LOTTERY AND GAMING CORPORATION)


למור קנתה את כרטיס הלוטו בעצת אביה ביום הולדתה ה-18, אבל לאחר מכן שכחה לבדוק את התוצאות. רק כששמעה בחדשות שמישהו מהעיר שלה זכה בפרס הראשון ניגשה לבדוק באפליקציה של תאגיד הלוטו המקומי, ועל המסך שלה ריצדה ההודעה: "הזוכה הגדולה!".
את הבשורה על הזכייה קיבלה למור בעודה במשמרת בעבודה, והיא סיפרה שאחד מעמיתיה פשוט נפל מהרגליים כששמע על כך. "בכיתי מאושר כמובן, אני עדיין לא מאמינה שזכיתי בפרס הראשון בפעם הראשונה בחיים שבה מילאתי כרטיס לוטו", אמרה אתמול. למור סיפרה שהבוס בעבודה אמר לה שהיא יכולה לצאת הביתה מוקדם בהתחשב בנסיבות, אבל בעצת אמה היא החליטה להישאר עד לסוף המשמרת.
לדברי למור, את רוב הכסף שבו זכתה היא מתכוונת להשקיע בעזרת אביה, שעובד כמנהל כספים, ובשנים הקרובות היא מתכוונת להמשיך ללמוד באוניברסיטה כדי להפוך לרופאה. כעת לא תזדקק למלגות או הלוואות. כשתשלים את הלימודים היא מקווה לנצל את הכסף גם כדי לטייל בעולם עם משפחתה.