"מסק"ר, כאן קודקוד. צא להשמדה דחופה. צריך שתפילו פצצות. זה חייב להיות רציף כדי שנוכל להרוג אותם. יש שם שני מחבלים עם RPG". כך נשמעו הקולות ברשת הקשר אחרי שלוחמי הנח"ל נתקלו במחבלים בעיר עזה - והזמינו חיסול שלהם מהאוויר באמצעות מסוק קרב. צפו בתיעוד והאזינו לקשר:
תיעוד החיסול האווירי על ידי מסוק קרב
( צילום: דובר צה"ל)

במהלך היתקלות של כוחות מצוות הקרב של חטיבת הנח"ל באזור ממולכד, שם שכן ריכוז גבוה של מחבלי חמאס בדרג' תופאח, הוכוון מסוק קרב אשר ליווה את הכוחות. המסוק, בהכוונת מפקד הגדוד והכוח בשטח, ירה על המבנה על מנת להסיר את האיום וחיסל את המחבלים.
במהלך היתקלות נוספת הכוח זיהה שני מחבלים עם טילי RPG מתקרבים לכיוונם והוכוון מסוק קרב וכטב"מ לסיוע לכוחות, המסוק ירה וחיסל מחבל אחד לפני שפגע בכוחות והכתב"מ חיסל את המחבל השני.
תיעוד: קרבות עם מחבלים בפרדסים בעזה
(צילום: דובר צה"ל)

לוחמי חטיבת ביסל"ח מקבלים את פניהם של חבריהם. צפו

1 צפייה בגלריה
לוחמי חטיבת ביסל"ח מקבלים את פניהם של לוחמי החטיבה שיוצאים מרצועת עזה
לוחמי חטיבת ביסל"ח מקבלים את פניהם של לוחמי החטיבה שיוצאים מרצועת עזה
לוחמי חטיבת ביסל"ח מקבלים את פניהם של לוחמי החטיבה שיוצאים מרצועת עזה
באירוע נוסף, כוחות חי"ר ושריון מצוות הקרב של גדוד 50, הפועלים תחת צוות הקרב של חטיבה 460, פשטו על מרחב פרדסים שבו איתרו חמישה פירים התקפיים ובורות שיגור רבים. במהלך הפעילות בפרדס, נתקלו הלוחמים במספר מחבלים אשר ירו לעברם טילי RPG וירי מנשק קל, הכוחות חיסלו את המחבלים.
במהלך ההתקפה כוחות שריון זיהו במרחב שני מחבלים זוחלים עם נשקים לעבר הכוחות, טנק ירה לעברם פגז וחיסל אותם. במהלך ההיתקלות נורה על הכוח טיל נ"ט אשר לא פגע בטנק, לוחמי השריון זיהו את מקור הירי וחיסלו את המחבל שניסה לתקוף את הכוח.
בתוך כך, לוחמי חטיבת ביסל"ח שיצאו מעזה תועדו מתקבלים על ידי חבריהם לחטיבה בריקודים ושירת "הבאנו שלום עליכם".