1 צפייה בגלריה
גלעד קריב בוועדת החוקה
גלעד קריב בוועדת החוקה
ח"כ גלעד קריב
(צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
חבר הכנסת גלעד קריב (העבודה) אושפז הלילה (שלישי) בבית החולים שיבא בתל השומר בעקבות החרפה של תסמיני הקורונה. הוא נעזר בחמצן וחש בטוב. מלשכתו נמסר כי הפינוי לבית החולים בוצע לאחר התייעצות עם רופא הכנסת, וקריב הודה לצוותים הרפואיים וקרא לצעירים להתחסן ולא להקל ראש במחלה.
מלבד קריב, ארבעה חברי כנסת נוספים אובחנו בימים האחרונים עם קורונה, בהם ענבר בזק (יש עתיד), עופר כסיף (הרשימה המשותפת), שמחה רוטמן ואיתמר בן גביר (הציונות הדתית).
בן גביר סיפר היום לאולפן ynet כי הוא הקפיד על הכללים, אך הודה שביקר בשבוע שעבר בחמש חתונות ובהפגנה - ובמהלכן לחץ ידיים למאות אנשים. "הלכתי עם מסכה וזה לא היה מספיק", אמר בן גביר. "אני קורא לציבור ללכת להיבדק ולהתחסן. אני לא יודע מה היה אם לא הייתי מחוסן. חברים, זו מחלה ארורה, אסור לנו לטמון ראשנו בחול". בן גביר איחל החלמה מהירה לקריב והוסיף: "למרות חילוקי הדעות מכאן ועד להודעה חדשה, במחלה הזאת אין ימין ושמאל, דתיים או חילונים".
לפי משרד הבריאות, 8,646 אובחנו אתמול כחיוביים לקורונה מתוך כ-143 אלף בדיקות. מדובר במספר הגבוה של נדבקים ונבדקים מאז 1 בפברואר. שיעור החיוביים ממשיך לעלות והוא עמד על 6.2%. בבתי החולים ברחבי הארץ מאושפזים 926 חולי קורונה, 559 מהם במצב קשה. מדובר בעלייה של 31 חולים קשים חדשים לעומת המספר אתמול. מספר החולים הקשים המחוברים למכונות הנשמה ירד מעט והוא עומד על 89.